Forum > Demolåtar

Chrome feat. Jonnerstone: ANvil

<< < (7/14) > >>

MaxB:
Härligt!

Eddi:
Huga vilken jättesågning jag gjorde i mitt första inlägg vad gällde sången - sorry för det Emu - det var väl som så att jag tyckte att den fina låten krävde en annan sång som gjorde låten rättvisa OCH det har den verkligen fått nu med Micke på sång trodde aldrig att han kunde sjunga så lågt med sådan intensitet *** GULDSTJÄRNOR***  för låt arr sång text och alltihop!

Emulator:

--- Citat från: freddy skrivet 06.10.2010, 23:43:41 ---fyyyyy helvete vad jävla superns megarns jävla braaaaaa!!   :wub:

Stämningen är så att man kan ta på den, arret följer sången skitsnyggt. Låter växer naturligt fram och griper tag i lyssnaren. Texten är sjukt bra med, "hit me like an anvil" är en bra texthook.

Skivan kommer bli skitbra :) Köper den.

....ja, jag är precis så lyrisk.

--- Slut citat ---

Shit, TACK! man blir varm av att läsa sånt =)

--- Citat från: BaconMcMuffin skrivet 06.10.2010, 23:47:46 ---I absolutely love :56/:57 where the synths come up... so gorgeous.  And the harmonies at, like, 2:11, etc...

Jonnerstone, this is so well sung.  Just beautiful.  A voice like that could give a girl some nice daydreams.... :D

--- Slut citat ---

Thanks J! remember, this is a family forum :huh: :D

--- Citat från: Åsa skrivet 07.10.2010, 00:07:30 ---nämennämennämenvakortdenvar!!! Fantastiskt jävla skitbra!

Suck.  :wub:

Laddar ner och så får den gå på repeat. Jag hoppas ni själva hör hur jävla bra det här är, arret och musiken är underbart och sången är så klockren. Hör dubbar/stämmor som är så rätt så man ryser också, vem är basen??? wow!
Japp, den där gick in i hjärtat den, tack för den  :wub:

//ser ju att låten faktiskt är 3 minuter haha, kändes kortare.. man bara försvann i den liksom :)

--- Slut citat ---

En till sån värmande kommentar! Jo, känner nog också att vi fått till något bra, och framförallt med sången där. Det är Jonnerstone som står för hela sjungeriet =) Först tänkte jag "vem är basen, vad konstigt formulerat? Det är ju Wernborg som lirar basen?" :lol:

tack så mycket!

--- Citat från: MaxB skrivet 07.10.2010, 00:10:55 ---Härligt!

--- Slut citat ---

thnx!

--- Citat från: Eddi skrivet 07.10.2010, 00:23:27 ---Huga vilken jättesågning jag gjorde i mitt första inlägg vad gällde sången - sorry för det Emu - det var väl som så att jag tyckte att den fina låten krävde en annan sång som gjorde låten rättvisa OCH det har den verkligen fått nu med Micke på sång trodde aldrig att han kunde sjunga så lågt med sådan intensitet *** GULDSTJÄRNOR***  för låt arr sång text och alltihop!

--- Slut citat ---
ingen anledning å be om ursäkt, -du hade ju rätt, och jag uppskattar ärlig kritik :-)

och visst hade du rätt? det lyfte rejält med bra sång !

vi tackar o bockar!!!

spacetrucker:
Oj... denna har jag missat :(
Jag håller fullständigt med alla andras lovord, allt jag eventuellt ville säga om låten har redan sagts, helt super. Själfull, vacker  :wub: .... ojojoj

10+

Space

Emulator:
tack tack =)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion