Forum > Färdiga produktioner
Gurano - Minimalismus
clavinova:
Gurano Oldfield? Skulle kunna vara taget ur Tubular Bells 2010 med lite David Gilmour på gura. Snyggt som attan. Tycker du har en jättebra grund att bygga vidare på. Ta element, repetera och förläng. Helt enkelt min kopp te.
Clemens:
Läcker ljudbild!..riktigt bra sounds tycker jag..lite "saltkråkan" är det..nice! :) /C
Gurano:
Divid: Kul att du gillar - följ gärna
Uriah: Tja, Tjorven gick hem å ville inte vara med längre när det tunga artilleriet kom fram :)
En fortsättning kommer - men det kan dröja lite tyvärr (mycket att göra just nu)
Clavinova: Gurano Oldfield jo jag tackar! Himla kul att du gillar! Någon slags förlängning på G.
Clemens: Jag som trodde att saltkråkantendenserna försvunnit ;). Låt dig inte luras av xylofonen.
Kul att du gillar
Ha det gott
Gurano
Gurano:
Hej
Nu är den dubbelt så lång - vet inte om den blev som ni trott - inte som jag trott i alla fall :blink:
Kanske lite för mycket rymd? Bas på 2a halvan ska läggas på
Ha de
Gurano
equality:
Saltkråkan tycker jag du skall ta som en stor komplimang. Ulf Björlin var nykapande harmoni- och arrangörsmässigt. Har nån gammal Theodorakis-LP med Sven-Bertil Taube med Björlin som arrangör (tror jag) blir sugen på att lyssna på den igen. Det här är mer åt world-music-hållet. Spännande harmonier som alltid i din musik. Snygg orkestrering också. Dags för en platta snart?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida