Forum > Demolåtar
Bengan - I don´t want to love you (mp3)
Bengan_gbg:
Gurano: Visst är det så! Man kan styra upp rätt så mycket inkl mixande om man bara är på humör och har tillräckligt kunnande. Ska bara lära känna några fröknar som är bra på doandet så ska jag lösa den biten med :)
Tack för tyck!
Emulator:
Bra och kompetent. Snyggt mixat. Gillar basen, hur den spelas. Kanske sjunger cymbaler lite väl?
Annars är det klassisk rockrökare från dig. Inte din bästa låt, men en helt ok mellanlåt på skivan din som freddy sa :)
Bengan_gbg:
Emu: Plattor kan du se dig i månen efter - men tycket var bra. Tack :) Jag var ju nöjd med att för en gångs skull ha fått till lite "schwung och sjung" i cymbalerna men till ingen nytta alltså?
Nä - det blir inga "best of" heller. Har fullt schå med att öht få ihop några låtar som det är nu.
Emulator:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 22.02.2010, 15:40:45 ---Emu: Plattor kan du se dig i månen efter - men tycket var bra. Tack :) Jag var ju nöjd med att för en gångs skull ha fått till lite "schwung och sjung" i cymbalerna men till ingen nytta alltså?
Nä - det blir inga "best of" heller. Har fullt schå med att öht få ihop några låtar som det är nu.
--- Slut citat ---
Kan mycket väl vara mina fladdrande trumhinnor som jävlas. Kan ta en lyssning om en vecka eller så, vissa ljud upplever jag som ritkigt jobbiga nu, typ bestickslammer och så.
Återkommer!
hogge:
Tjaba..
Det här är ju inget unikt, såsom någon redan skrivit. Visst har man hört det förr.. Men vad gör det.. Det är ju som med potatis, fläsk & löksås. Det har man ju också ätit förr, men ändå njuter jag av det lika mycket varje gång...
Nu är inte detta en stil som jag har särskilt mycket av i min skivsamling, utan det här är föm mig mer en sån låt som man har på samlings-CD:n.. Den som man plockar fram när det vankas party och man behöver lite stämningsmusik på förfesten..
Sammanfattningsvis - Skön rock som är bra framfört & som har en, trots förkylning, mycket bra sånginsats..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida