Forum > Demolåtar
Bengan - I don´t want to love you (mp3)
Bengan_gbg:
Tjena gänget
Sorry för att jag är så jävla dålig på att kika in men det är för mkt annat och ALLDELES för mycket förkylningar i omlopp. Har i alla fall knåpat ihop en liten visa som kanske kan bli något på sikt.....rockrökare som sig bör i i god fredags/schlager/valentino/kiss/atomic swing/attchi-dittchi-70-anda.
Here goes:
Bengan - I don´t want to love you
Ni kan ju säga om det rockar eller inte - misstänker att förkylningen lyser igenom för mkt på sången i alla fall....
Rock on och let´s dance såhär på fredagskvällen!
bjurte:
Tjenare Grabben!!
Du förfinar ditt sound från gång till gång. det blir bara bättre.
Nu börjar du även få ett riktigt juste trummljud.. KANON många tummar upp..
Party Party. yeah yeah.. B)
Tokai:
Skönt sound på gurorna, speciellt riffgit. nice mörkt ljud
Sången ligger inte så tajt till kompet som jag önskar. Blir lite hackigt. Borde försöka bluesa till det lite (konstigt ord blues och/eller feeling), dra ut på sången - om det begrips?
Det ligger nåt kantslag jämte med virveln i mitten av låten som känns lite jobbigt att lyssna på, vet inte varf
Kompressorn jobbar rätt hårt i slutet, men jag gillar den pumpande effekten.
Men annars skön rockdänga!
Och du... julen är slut :P
Bengan_gbg:
Bj...Uriah: Thanks! Skönt att det tar sig trots att det är så långt mellan varven!
Tokai: Ja jag hajar precis vad du menar med sången - har inget flås och får inte tillräckligt mkt luft för att kunna "hänga" något mer som det är nu men det noteras.
Kantslaget kan vara en "cowbell" som jag trixar in mellan varven kanske??
Har inte loggat in sedan i julas ;) Har bytt mössa nu....
bow35:
Skönt. Gillar elguran med riffen skarpt. Även solopartiet är djävligt bra. Hur gör du? Både energi och samtidigt tajt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida