Forum > Demolåtar

Bengan - I don´t want to love you (mp3)

<< < (4/11) > >>

Bengan_gbg:
Sant - man får sätta ned foten och sätta någon slags "good-enough-etikett" ibland. Sedan märks det iofs att man är inne i "stim" ibland när det flyter....men det har det verkligen inte gjort det senaste halvåret.

Man får vikta lite - bra att blanda in synpunkter från "vanligt" folk med!

brynte:
(har inte läst nåra tidigare kommentarer än)

ja du bengan:)
får associationer te både turbonegro å kiss, när ja lyssnar på denna;)
gillar båda dom banden, så de måste ju betyda att ja gillar de ja hör;)

tycker sången e kanon, trots förkylningar osv!
låter som du har nån effekt på sången (dist), så de kanske "maskeras" iom de isf!?
snygga vibraton:)

lite synd att de e en quicktime länk, eftersom man inte ser hur långt in i låten man befinner sej, eller de e kanske bara ja som inte kan me qt...!?
EDIT! de kanske beror på nån inställning i qt, att länken spelas upp i qt!? uppdatera de nyligen...
enda grejen ja har å anmärka på e ca 2 cm in på tidlinjen, tror de e precis innan andra versen ska börja!?
låter lite skumt där, me trummorna, tycker ja!
som att trumslagen e "avhuggna" lixom!?

liten detalj, men tycker detta e jävligt bra:)
gött sound, som vanligt;)

asti:
Låter riktigt tight och snyggt! I det tvåstämmiga solot, kunde du inte lägga på ett mer frenetiskt solo ovanpå detta och lite intensivare trummor?
Man väntar lite grand på en "förlösande" refräng med stämmor och extra tryck i kompet, nu kör det på ungefär likadant rätt igenom.
Gitarrerna låter fint och sköna solon!

Bengan_gbg:
Tack Brynte!
Det är en vanlig mp3-fil så det borde inte vara några konstigheter från mitt håll just där - det är nog din dator som du får styra om lite i om du inte gillar QT ;) Den där grejen som du upplever som lite konstig är nog just det- konstig. Har iaf en liten "scratch" där som är tänkt att funka som ett litet "hack i skivan" men det kanske funkar precis skitdåligt? tanken är i alla fall att man ska vakna till där igen och just den detaljen verkar ju funka....kul att ljuden funkar som sådana i din värld :)

Förresten: comeback i pingpongen den här säsongen....sporadiska inhopp i korpen bara visserligen men det blev serieseger :)

Asti: Tack för bra input. Det är ganska så rakt fram...tröttnade liksom på låten till slut när jag inte kom "framåt" men det bör nog fixas lite på sista omgångarna....framförallt! Tack!

Gurano:
Schysst gitarrock med många referenser!

Någon sak kan man strama upp men på det stora hela är det skitbra.
Jag saknar en doakör med brudar - släng in dem så köper jag skivan :)

Ha det
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion