Forum > Färdiga produktioner
djonas - un jour de fête en Inde
dede:
--- Citat från: djonas skrivet 13.05.2007, 16:55:52 ---
--- Citat från: dede skrivet 08.05.2007, 01:40:19 ---Tjao, behagligt sömnpiller. Gäller att man är på rätt humör för att ta emot? Låter som en helsikes massa jobb bakom för att göra en sån här låt.........Hur fixar du det? Jag tänkte ett tag att du var McLaughlinfreak..........men jag är inte så säker längre????????
Tekniskt briljant. Innehåll en trea.
--- Slut citat ---
Haha du är alltid svårflörtad dede :D...jag anar att det kan vara generationsbetingat...du gillar mer skitigt retro...jag föredrar mer cleana grejer. B)
Yes det är rätt mkt jobb bakom framför allt med programmeringen av trummor fast jag tycker ju det är kul så det funkar fint...jag har väl ett rätt stort tålamod kanske. :rolleyes:
Jag är ju ett Mclaughlinfreak fast han är ju dock inte den enda jag lyssnar på...kanske därför.
Tack för att du lyssnade och tyckte till. :)
Mvh / djonas
--- Slut citat ---
Äh nån måste hålla dig på jorden. Så jag antar att det är mit jobb :D :D
Vi har inte alls olika smak. Jag tycker oxå att "21:st centurury schizoid man" är världens bästa låt!!
:)
djonas:
--- Citat från: Toby skrivet 08.05.2007, 19:10:21 ---Shakti goes rock! Gillar laidback stuket. Allt är jättebra men, i mitt tycke, hade det varit fräckare att göra sologitarrgrejorna akustiskt. Och kanske hållit tillbaka stråkarna. Tycker att dom i det här sammanhanget slätar ut istället för att förhöjer. Känns som att du är lite rädd för att lita på kompositionen. Gör det! :) Allt är annars strålande och mycket proffsigt framfört.
Mvh
Toby
--- Slut citat ---
Hmm...jag litar på kompositionen i den mån jag litar på mig själv. ;)
Testade faktiskt att köra lite acke över vissa partier men det lät helt enkelt bättre med elgura. :)
Kul att du gillar det annars.
Mvh / djonas
Eddi:
Bumparnas bump
Detta är ju så infernaliskt bra så man tappar andan totalt.
Eko
fjzingo:
Cool musik och en härligt fet ljudbild fast allt hörs, gillar verkligen tablas...
/Fredrik
asti:
Helt suveränt! Bland det absolut bästa jag hört på KR! :wub: Jag lämnar nog tillbaks min Fender Stratocaster på måndag!
Fantastiskt bra producerat, inspelat och arrangerat rätt igenom! Tror aldrig 8 minuter gått så fort!
Helt i klass med Schaffer och company! Kul blandning med tablas, stråkar m.m! Bara att kapitulera!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida