Forum > Färdiga produktioner
djonas - un jour de fête en Inde
MaxB:
Ja, du har ett härligt sound och en härlig låt här och det är excellent skapat och framfört.
Det får mig att tänka på Peter Lindahl i västra Stockholm och hans "In the Labyrinth".
Han är inte exkvilibrist på samma sätt som du men definitivt en stor och känslig multiinstrumentalist.
http://www.myspace.com/inthelabyrinth1
freddy:
Vet inte om jag kommenterat/hört denna förr. Men det är en ball låt som gillas. Dina instrumentala låtar är bra mycket roligare än dina senaste tycker jag. Blir det inget mer inom denna stil framöver?
Rocka på!
Memphis:
Jäklar.. :lol: Vet inte heller om jag kommenterat eller ens hört just denna förr. Gammal låt med what the hell.
Instämmer med Killwithskill: -Vidrigt! :D Snorigt bra komponerat, arrangerat, programerat och spelat. Ger mig mycket känslor och vibbar av Liquid Tension. Som jag vet att du också är ett fan av. ^_^ Tablasen som kommer igång suppersnabbt.. undrar om någon skulle kunna spela så snabbt.. skulle ju ta eld på trumskinnet för bövelen! :lol: Närå, det var snyggt. Riktigt härlig låt Jonas. Jag dyrkar avancerad progg.. och lite curry skadar inte. ;) Ha det fint!
/Memphis
cykeln:
Jamen då så kan man lägga ner sin lilla hobbyverksamhet då ...
Annars är det väl mest ord som
Formidabel
Fantasirik
Fantastisk
Förödande (för självförtroendet)
Formrik
Fullfjädrad
Fan
Memphis:
:lol:
Haha! Som jag garvade när jag läste ditt inlägg Cykeln!! Humor. :D
Navigering