Forum > Färdiga produktioner
djonas - un jour de fête en Inde
djonas:
--- Citat från: ynot skrivet 08.05.2007, 00:00:18 ---det enda jag saknar är ölkurksgura o lite sång sedan hade den varigt perfekt;)
väldigt bra du lirar i en helt egen liga djonas....
mr......................y
--- Slut citat ---
Haha yes den saknas ju förstås. :lol:
Tack Tony, roligt att du gillar.
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: KillwithSkill skrivet 08.05.2007, 00:23:32 ---
--- Citat från: djonas skrivet 07.05.2007, 23:52:12 ---
--- Citat från: KillwithSkill skrivet 05.05.2007, 23:05:07 ---Som vanligt djonas, vidrigt!
--- Slut citat ---
Tack, tror jag. :unsure: :rolleyes:
--- Slut citat ---
:D Japp, ja du vet ju vad jag tycker om dina alster. Låter förbannat bra om rubbet du tar i... ditt svin ;)
--- Slut citat ---
:lol:
djonas:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 08.05.2007, 00:58:37 ---Helt perfekt men kunde låta lite mer live och tablas grejorna skulle nog drukna lite mer i ett live läge ligger lite högt ibland. I övrigt så måste jag säga det slår det mesta jag hört instrumentalt inte på så sätt att det inte skulle finnas dom som lirar ännu bättre jag pratar om låten i sig själv. Instrumentalmusik är inte riktigt min grej men det här det gillar jag riktigt skarpt. Det här nåt som man skulle vilja kunna visa polarna som snackar engelska (en liten kort anknytning till den debatten).
Göran
--- Slut citat ---
Tack Burnin Sven!
KuL att du lyssnade och uppskattar musiken även om det vanligtvis inte är din kopp te. :)
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: dede skrivet 08.05.2007, 01:40:19 ---Tjao, behagligt sömnpiller. Gäller att man är på rätt humör för att ta emot? Låter som en helsikes massa jobb bakom för att göra en sån här låt.........Hur fixar du det? Jag tänkte ett tag att du var McLaughlinfreak..........men jag är inte så säker längre????????
Tekniskt briljant. Innehåll en trea.
--- Slut citat ---
Haha du är alltid svårflörtad dede :D...jag anar att det kan vara generationsbetingat...du gillar mer skitigt retro...jag föredrar mer cleana grejer. B)
Yes det är rätt mkt jobb bakom framför allt med programmeringen av trummor fast jag tycker ju det är kul så det funkar fint...jag har väl ett rätt stort tålamod kanske. :rolleyes:
Jag är ju ett Mclaughlinfreak fast han är ju dock inte den enda jag lyssnar på...kanske därför.
Tack för att du lyssnade och tyckte till. :)
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: slaptap skrivet 08.05.2007, 17:23:55 ---Uj, mer indisk kryddblandning från Mr 6-shooter...:D
Proffsigt hantverk hela vägen. Jag lyfter på hatten (den jag inte har but so what)... :P
--- Slut citat ---
Tanx dude! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida