Forum > Färdiga produktioner
djonas - un jour de fête en Inde
Burnin Sven:
Jaru hehe en del kan få till det min uppfattning av låten är nästan tvärt om mot ovanstående. Så det kan bli :D jag som inte ens gillar instrumentalt går igång på den här hmm.
Göran
slaptap:
Uj, mer indisk kryddblandning från Mr 6-shooter...:D
Proffsigt hantverk hela vägen. Jag lyfter på hatten (den jag inte har but so what)... :P
Toby:
Shakti goes rock! Gillar laidback stuket. Allt är jättebra men, i mitt tycke, hade det varit fräckare att göra sologitarrgrejorna akustiskt. Och kanske hållit tillbaka stråkarna. Tycker att dom i det här sammanhanget slätar ut istället för att förhöjer. Känns som att du är lite rädd för att lita på kompositionen. Gör det! :) Allt är annars strålande och mycket proffsigt framfört.
Mvh
Toby
djonas:
--- Citat från: Hellpig skrivet 05.05.2007, 23:14:52 ---Skön låt, blir lite segt utan sång. Det tycker jag gäller väldigt mycket instrumental musik, särskilt när jag sitter o lyssnar dedikerat så ta den kritiken för vad den är. Väldigt rent och snyggt producerat... nästan lite för slickt för min smak. Men det är skickligt gjort o kul med lite annorlunda (?) influenser. Jobbar väldigt mycket indier på mitt - vore kul att höra vad de tycker om det här egentligen. Känner dock inte någon av dem tillräckligt mycket för att våga mig på att fråga, inte ännu i alla fall. :) Snyggt Jonas!
--- Slut citat ---
Tack Hellpig!
Du vet ju att jag gillar slickt. ;)
Det hade verkligen varit skitcoolt att få höra vad dina indiska kollegor tycker om låten. :)
Mvh / djonas
pirateKING:
Det är bra såklart,men jag saknar dödens närvaro. Lite avgrundsvrål till detta skulle ge ytterligare en dimension till låten! Det låper apbra till och från. Ibland blir jag sugen på windaloo från den lokala indiska restaurangen. Ibland vill jag bara höra lite sång.
Solopartierna är överlägset bäst.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida