Forum > Färdiga produktioner
djonas - un jour de fête en Inde
djonas:
--- Citat från: Larsson skrivet 06.05.2007, 03:45:00 ---ja..snor tajt verkligen..tycker åxo det är soft med contrabasar & andra analoga toner!
vad heter det instrumentet som är i inledningen?
gillar soundet verkligen..
snygga melodier & bra harissar,väldigt lekfullt vilket nästan missas för att det är så tight!
och sen var det gitarr spelet ja,grymmt!!
eminent jobbat!!
:)
--- Slut citat ---
Tack Larsson!
Hmm...i början är det tablas och tamboura, ett indiskt borduninstrument som ligger på en ton...om det var den du tänkte på? :unsure:
Roligt att du gillar musiken. :D
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: perrra skrivet 06.05.2007, 10:36:25 ---hohoho... back on track igen.. i like it! :D
Riktigt bra ljudbild i denna som sagts tidigare, samtliga ljud har egen plats vilket jag tycker är grymt.. lyssnar man på trummorna så är dom tydliga fast tar ändå inte hela platsen tex. riktigt bra.. Sen vet du ju att jag verkligen verkligen diggar ditt gitarrlirande ;D
mkt mkt bra!
/Perrra
--- Slut citat ---
Tack mannen...uppskattas! :D
Kul att du gillar trumljudet, har jobbat mkt med det. :rolleyes:
Mvh / djonas
djonas:
--- Citat från: Kenta K skrivet 06.05.2007, 15:52:35 ---OOoooooOOoooOooooo.... :wub:
En ny "perfekt" djonas prod. Mycket bra ljudbild. jag är faktiskt helt impad över ljudbilden du får fram i dina låtar. harmonierna sitter, strukturen i låten är helt som den skall, bra tryck i trummorna. Jag är så jävla impad. :)
En mycket bra producerat låt. :)
Vad gäller låten har du jätte fina melodier. jag älskar hur du leker med instrumenten. Du bara skapar fina.. ja, harmonier.
Och guran? Den tänker jag inte ens kommentera för då kommer du bara sitta där på din höga häst och titta ner på oss andra som försöker. hehe ;)
JÄVLIGT bra som vanligt jonas . Impad som vanligt Jonas. Jag är INTE överraskad.. ;)
--- Slut citat ---
:D tack som attans Kenta för fina ord!
karl:
nice Jonas...får alltid schyssta vibbar av dina hybridkompositioner...underba rt gitarrspel och bra instumentering....vet inte vad jag riktigt ska skriva....njuter bara....riktigt bra
Allt gott/ karl
djonas:
--- Citat från: Umemagnus skrivet 06.05.2007, 18:04:10 ---ja, vafan säger man? Det är bara att falla in i ledet av hurra-rop och buga lite klädsamt...
Snyggt som tusan!
--- Slut citat ---
Haha tack Ume!!
På med kilten vetja. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida