Forum > Färdiga produktioner

djonas - un jour de fête en Inde

<< < (5/13) > >>

djonas:

--- Citat från: KillwithSkill skrivet 05.05.2007, 23:05:07 ---Som vanligt djonas, vidrigt!

--- Slut citat ---
Tack, tror jag. :unsure:  :rolleyes:

ynot:
det enda jag saknar är ölkurksgura o lite sång sedan hade den varigt perfekt;)

väldigt bra du lirar i en helt egen liga djonas....

mr......................y

KillwithSkill:

--- Citat från: djonas skrivet 07.05.2007, 23:52:12 ---
--- Citat från: KillwithSkill skrivet 05.05.2007, 23:05:07 ---Som vanligt djonas, vidrigt!

--- Slut citat ---
Tack, tror jag. :unsure:  :rolleyes:

--- Slut citat ---
:D Japp, ja du vet ju vad jag tycker om dina alster. Låter förbannat bra om rubbet du tar i... ditt svin  ;)

Burnin Sven:
Helt perfekt men kunde låta lite mer live och tablas grejorna skulle nog drukna lite mer i ett live läge ligger lite högt ibland. I övrigt så måste jag säga det slår det mesta jag hört instrumentalt inte på så sätt att det inte skulle finnas dom som lirar ännu bättre jag pratar om låten i sig själv. Instrumentalmusik är inte riktigt min grej men det här det gillar jag riktigt skarpt. Det här nåt som man skulle vilja kunna visa polarna som snackar engelska (en liten kort anknytning till den debatten).
Göran

dede:
Tjao, behagligt sömnpiller. Gäller att man är på rätt humör för att ta emot? Låter som en helsikes massa jobb bakom för att göra en sån här låt.........Hur fixar du det?  Jag tänkte ett tag att du var McLaughlinfreak..........men jag är inte så säker längre????????
Tekniskt briljant. Innehåll en trea.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion