Forum > Färdiga produktioner

Eko/Uriah/MaxB - Skuggans Klarhet

<< < (8/15) > >>

Eddi:

--- Citat från: cykeln skrivet 17.01.2010, 13:10:00 ---Mycket egen melodi detta - Bra!
En slags romans framförd som en poplåt
Skulle vara kul att höra den sjungen med enbart piano och stråkar
men den står bra som den är
Svenskan uppskattas här

--- Slut citat ---
Höll på att glömma dig Stefan - tack för tyck. Efter det att du har hört den i nya versionen tror jag inte du vill ha det avskalade som du efterfrågade men om du framhärdar så fixar jag en sån version till dig :)

MaxB:
Morning Eko, jag missade kanske att ge dig en länk till mina filer.
Du har ett PM.

Jag gillar låten, gammal svensk prog nästan.  :lol:

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 18.01.2010, 07:43:11 ---Morning Eko, jag missade kanske att ge dig en länk till mina filer.
Du har ett PM.

Jag gillar låten, gammal svensk prog nästan.  :lol:

--- Slut citat ---

:wub:ber hundra gånger om tusen kronor. Du hade ju skickat zipen - my bad.

freddy:
Oj..

Eko, lyssna på denna i lurar på lite högre volym. Så hör du att det nästan inte går att lyssna på den pågrund av dom starka s-ljuden som skär. På med deesser. Jag kunde inte riktigt lyssna klart pga. detta.

Återkommer när det är fixat, alternativt när jag kan vräka på i monitorerna istället :)

Eddi:

--- Citat från: freddy skrivet 18.01.2010, 09:41:29 ---Oj..

Eko, lyssna på denna i lurar på lite högre volym. Så hör du att det nästan inte går att lyssna på den pågrund av dom starka s-ljuden som skär. På med deesser. Jag kunde inte riktigt lyssna klart pga. detta.

Återkommer när det är fixat, alternativt när jag kan vräka på i monitorerna istället :)

--- Slut citat ---
Jepp det är lite essigt - mixjobb ikväll tror jag. De-esser tror inte jag att jag har i C5 för Mac så det blir att EQ:a
Tack för tyck Freddy

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion