Forum > Färdiga produktioner
Eko/Uriah/MaxB - Skuggans Klarhet
Eddi:
--- Citat från: cykeln skrivet 17.01.2010, 13:10:00 ---Mycket egen melodi detta - Bra!
En slags romans framförd som en poplåt
Skulle vara kul att höra den sjungen med enbart piano och stråkar
men den står bra som den är
Svenskan uppskattas här
--- Slut citat ---
Höll på att glömma dig Stefan - tack för tyck. Efter det att du har hört den i nya versionen tror jag inte du vill ha det avskalade som du efterfrågade men om du framhärdar så fixar jag en sån version till dig :)
MaxB:
Morning Eko, jag missade kanske att ge dig en länk till mina filer.
Du har ett PM.
Jag gillar låten, gammal svensk prog nästan. :lol:
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.01.2010, 07:43:11 ---Morning Eko, jag missade kanske att ge dig en länk till mina filer.
Du har ett PM.
Jag gillar låten, gammal svensk prog nästan. :lol:
--- Slut citat ---
:wub:ber hundra gånger om tusen kronor. Du hade ju skickat zipen - my bad.
freddy:
Oj..
Eko, lyssna på denna i lurar på lite högre volym. Så hör du att det nästan inte går att lyssna på den pågrund av dom starka s-ljuden som skär. På med deesser. Jag kunde inte riktigt lyssna klart pga. detta.
Återkommer när det är fixat, alternativt när jag kan vräka på i monitorerna istället :)
Eddi:
--- Citat från: freddy skrivet 18.01.2010, 09:41:29 ---Oj..
Eko, lyssna på denna i lurar på lite högre volym. Så hör du att det nästan inte går att lyssna på den pågrund av dom starka s-ljuden som skär. På med deesser. Jag kunde inte riktigt lyssna klart pga. detta.
Återkommer när det är fixat, alternativt när jag kan vräka på i monitorerna istället :)
--- Slut citat ---
Jepp det är lite essigt - mixjobb ikväll tror jag. De-esser tror inte jag att jag har i C5 för Mac så det blir att EQ:a
Tack för tyck Freddy
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida