Forum > Färdiga produktioner
Eko/Uriah/MaxB - Skuggans Klarhet
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 17.01.2010, 23:55:25 ---Fy fasen vilket driv vilken höjdarlåt. Jag kan inte hålla inne med att Uriah har gjort underverk med sitt hantverk i en ännu inte utgiven version med flera gitarrister.
Grym låt!
--- Slut citat ---
Jepp detta blir dunder. När får jag filerna?????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Känn ingen press eller så :lol:
bjurte:
Fy för söören va bra det blev! B)
Svensktoppen nästa :lol: :huh:
equality:
Här har det hänt nåt! Mycket snygg strata och körer. Sången fortfarande essigt vass. Arret mycket bra. Kan kanske kortas något om hit-listeambitioner.
Eddi:
--- Citat från: uriah skrivet 18.01.2010, 01:30:09 ---Fy för söören va bra det blev! B)
Svensktoppen nästa :lol: :huh:
--- Slut citat ---
Ja det är bara att hålla med - dunderbra faktiskt och vilket skönt strataljud du har Uriah - stort tack för att du förskönade denna. Svensktoppen tja kanske Perra har några känningar :D
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 18.01.2010, 01:37:55 ---Här har det hänt nåt! Mycket snygg strata och körer. Sången fortfarande essigt vass. Arret mycket bra. Kan kanske kortas något om hit-listeambitioner.
--- Slut citat ---
Ja MaxB och Uriah har verkligen tillfört något stort här - korta något hm.. ja det skulle vara att ta bort en vers då eller så. Resten är för bra för att ta bort tycker jag. Sången vass - jo när jag får filerna från MaxB (det är hans mix just nu) så kan jag fixa det. (tror Maxen är rädd för att jag ska EQ:a bort hans acke :unsure:)
Tack för pep Micke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida