Forum > Färdiga produktioner
Eko/Uriah/MaxB - Skuggans Klarhet
Tokai:
En av dina bättre, helt klart! Fantastiskt bra låt. Det blir dock lite trångt med fuzzsolot och fuzzorgeln samtidigt. Kanske balansera det lite bättre?
Kul med svenska. Borde vara lätt att skriva men riktigt svårt - går inte att dölja sig bakom nåt som man kan med engelska.
Lite mysko trummor men passar på nåt sätt in ändå. Läste att det fanns en cello med. Den hörde jag inte. Kan den vara för svag eller otydlig eller att den grötar sig med nåt annat instrument?
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 16.01.2010, 17:47:35 ---En av dina bättre, helt klart! Fantastiskt bra låt. Det blir dock lite trångt med fuzzsolot och fuzzorgeln samtidigt. Kanske balansera det lite bättre?
Kul med svenska. Borde vara lätt att skriva men riktigt svårt - går inte att dölja sig bakom nåt som man kan med engelska.
Lite mysko trummor men passar på nåt sätt in ändå. Läste att det fanns en cello med. Den hörde jag inte. Kan den vara för svag eller otydlig eller att den grötar sig med nåt annat instrument?
--- Slut citat ---
:D Kul att du gillar Tokaien. Eftersom jag höjde till D så följde Cellon med den låter väl snarare som en altfiol nu. Det där med gitarrskramlet löser sig nog med MaxB´s hjälp han ska bara hacka bort all is i södra stockholm först :P
MaxB:
Innan jag får sol-Sting, har jag fått den i rätt tonart inför framtidens väl och ve?
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.01.2010, 20:38:11 ---Innan jag får sol-Sting, har jag fått den i rätt tonart inför framtidens väl och ve?
--- Slut citat ---
:lol: tänkte inte på det den har ju höjts fem halvtoner.
MaxB:
--- Citat från: Eko skrivet 16.01.2010, 20:48:42 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 16.01.2010, 20:38:11 ---Innan jag får sol-Sting, har jag fått den i rätt tonart inför framtidens väl och ve?
--- Slut citat ---
:lol: tänkte inte på det den har ju höjts fem halvtoner.
--- Slut citat ---
Då beställer jag en mé gitarr och en utan gitarr.
Den mé finns väl redan här, i första tråden.
Hörru, skriver du om tabulaturen, så kan jag skriva ut en till...
Men kolla Sting först. Kommer om sju minuter vetu! B)
Edit: Jag har redan fått solsting, Jag har fått två versioner av låten, i rätt tonart men ackordsanalysen stämmer inte?
Då beställer jag en ny ackordsanalys!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida