Forum > Färdiga produktioner

Eko/Uriah/MaxB - Skuggans Klarhet

<< < (4/15) > >>

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 16.01.2010, 00:46:51 ---Ny verre uppe med mer nerv hoppas jag - fast jag saknar MaxB på solot.

--- Slut citat ---

Du är snäll som bjuder in till dans!

Det skulle vara kul att testa. Kom hem ikväll efter två dagar hos min gamla pappa och det är massor av sysslor som är eftersatta, sånt jag förväntas göra då jag kommer hem.

Efter att jag för nån vecka sen sammanställde nitton låtar på en CD har jag inte fått nån tid att komma till skott och själv göra musik. Nästa helg är det Kick Off med jobbet så då blir ännu mer ogjort. Jag kan inte lova att jag kan delta här Eko.

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.01.2010, 01:00:41 ---
--- Citat från: Eko skrivet 16.01.2010, 00:46:51 ---Ny verre uppe med mer nerv hoppas jag - fast jag saknar MaxB på solot.

--- Slut citat ---

Det skulle vara kul att testa. Kom hem ikväll efter två dagar hos min gamla pappa och det är massor av sysslor som är eftersatta, sånt jag förväntas göra då jag kommer hem.

Efter att jag för nån vecka sen sammanställde nitton låtar på en CD har jag inte fått nån tid att komma till skott och själv göra musik. Nästa helg är det Kick Off med jobbet så då blir ännu mer ogjort. Jag kan inte lova att jag kan delta här Eko.

--- Slut citat ---
Det är lugnt kan du så kan du annars får det vara. Som av en ren händelse så råkar jag ha en länk som ligger och skräpar här helt utan gitarrer http://www.wideworld.se/music/Skuggan4.mp3
112-takt men som sagt kan du inte så ordnar det sig nog ändå på nåt magiskt sätt.

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 16.01.2010, 01:15:25 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 16.01.2010, 01:00:41 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Det är lugnt kan du så kan du annars får det vara. Som av en ren händelse så råkar jag ha en länk som ligger och skräpar här helt utan gitarrer http://www.wideworld.se/music/Skuggan4.mp3
112-takt men som sagt kan du inte så ordnar det sig nog ändå på nåt magiskt sätt.

--- Slut citat ---

Text och ackord tillsammans nånstans? Många varianter på ackordsbyten är det. Har du allt samlat på ett papper jag kan skriva ut? Vet fortfarande inte om jag hinner men...

I mitt huvud har jag hört körsång som avlöses av tvåstämmiga Queen-solon, på ett ställe bl a...

Eddi:
 :D Du kunde inte låta bli va haha. Har du hittat nån ishacka?
Du har PM med text o ackord.

PS Det är varmare att sitta inne och göra musik än att hacka is på stallbacken :lol:

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 16.01.2010, 16:44:00 --- :D Du kunde inte låta bli va haha. Har du hittat nån ishacka?
Du har PM med text o ackord.

PS Det är varmare att sitta inne och göra musik än att hacka is på stallbacken :lol:

--- Slut citat ---

Ishackan är uppenbarligen inte en stor produkt. Bauhaus har haft Gardenas variant men den är slut. Det blev en ogräs-"hacka" på ÖB istället. Har hackat bort isen framför stalldörren hittils men återstår att hacka utanför de tre uteboxarna. Har skrivit ut text och ackord men nu måste jag ta mig i kragen och börja städa innan matlagning och ishackning...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion