Jomen, jag följde inte riktigt med i fylle-diskussionen

Hade du skrivit nåt till bow? Jaja, spelar ingen roll, själv så undviker jag internet när jag har druckit nuförtiden, och speciellt diskussioner där folk har olika åsikter

. Man blir så barnslig, och så blir folk så satans förbannade (jag med) på oskyldigt folk pga småsaker/missförstånd i text

KAnske nåt patologiskt?

Njäää, skal ha en öl innan jag fortsätter

Men det är ju lite så, i riktiga livet (IRL) så är dessa sällan våldsamma, men vissa (speciellt samlas de på youtube och sådana ställen, småruggig stämning där

blir skitjobbiga på nätet (även då de är nyktra). Märkligt.
Låten då, jo svårt att komma med åsikter vad gäller musiken/komposition. Den är ju fullständig som den är, vettesjutton vad det låter som, tja det är ju hårdrock/med en del dur kanske så punk osv är ju inte långt ifrån heller.
Var är basen, jag tycker en bra hårdrockslåt med sån här sång, skall ha en märkbar bas, som typ agerar percussivt. Tycker jag. Undantaget är Metallicas ...and Justice for all. (Som har bortmixad bas, med avsikt, basisten dog ju här i närheten. Typ älmhult eller vad stället heter.)
NAckdelen är att jag inte riktigt har referensramarna för att egentligen gilla den här musiken. Alltså det röjer ju! SKitig hårdrock skall fan inte mixas sönder heller, och melodyne och skit

Du har en cool röst.
Fan vad jag skriver. Får återkommer när jag sovit ut lite

SKittrött och har inte ens sprit hemma

Bra låt! Men nåt saknas, kanske snarare mitt problem än ditt

/Per