LÅTNAMN: "Happy Song"
ARTIST/GRUPP: Hogge
GENRE: Rock
LÅTLÄNGD: 3:35
KOMPOSITÖR: Hogge & Lisa (text)
MEDVERKANDE: Freddy (gitarrsolo + Mix)
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: MP3

Här kommer en liten låtskiss som väckte mig 01.32 i natt.. Lisa hade skrivit en "protest-text" till alla kärlekssånger (sånt som jag gör) och det där kunde jag inte riktigt släppa.. Därav den störda nattsömnen..
Hur som helst. Funkar detta tycker Ni? Det är visserligen en riktigt slarvig inspelning (värre än normalt), men jag tycker liksom om idéen... Men jag är ju partisk
Således är det kanske ingen större mening med att bedöma mixen, även om Ni absolut får göra så, men viktigast för mig just nu är om denna är värd att bygga vidare på..
I think so, men som sagt - jag är ju partisk...
-----------------
Uppdat. 2010-01-22Har uppdaterat filen.. detta är fortfarande en riktig slaskis. Sången ligger där enbart för att testa Lisas text (därav mumlandet). Solot (om man nu kan kalla det för solo?) finns där enbart för att markera var
FREDDY ska lägga sin version senare. Häpp!

Hur som helst.. Jag kryddar och rör i denna gryta, men det smakar bara värre och värre.. Tar därför tacksamt emot all hjälp kag kan få för att kunna färdigställa detta..
Och, jovisst, påminner den väldigt mycket om "YouTube", men det är som det är just nu..
--------------------
Uppdat. 2010-01-29Världens bästa Freddy ställde återigen upp med ett gitarrsolo.. Liksom förra gången så blev detta vansinnigt underbart (kan lyssna på det om och om igen)..
Du är verkligen briljant Freddy! Övriga uppdateringar följer i tråden!
---------------------
Uppdat. 2010-02-12Återigen har Freddy gjort en insats.. En storartad sådan! Han tröttnade helt enkelt på mina taffliga mix-försök och stappade in & hjälpte till.. Grymt blev det...
STOOOORT TACK igen, Freddy.. Du är bara bäst!!!
« Senast ändrad: 16.02.2010, 15:42:17 by tsmalmbe »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez