Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Uncle Sam"
hogge:
--- Citat från: Kornstad skrivet 09.01.2010, 02:36:35 ---Tycker att det låter riktigt bra nu. B)
om man undantar den där rackarns synthen då....
Det är ju en ganska enkel slinga. Kan man inte lägga den med en gura istället?
Tror att det skulle sitta som en smäck med elgura som lirar lite där.
--- Slut citat ---
Hmmm.. Nu krånglar Du till mitt liv lite här Kornstad... Kan Du tänka Dig att glömma det där om jag betalar Dig en liten muta :huh:
Eddi:
Nu har jag fullständigt slut på invändningar Kornstads synth hör jag inte, rösten helt ok, solot perfa, en eloge till utförare och writers - jag gillar rebelliska låtar.
Den är helt färdig nu
Lägg upp på färdiga med text
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 09.01.2010, 02:49:47 ---Nu har jag fullständigt slut på invändningar Kornstads synth hör jag inte, rösten helt ok, solot perfa, en eloge till utförare och writers - jag gillar rebelliska låtar.
Den är helt färdig nu
--- Slut citat ---
FY FAAN va kul Eko... tack snälla...
Jag lägger upp den på färdiga!!!
Oj så kul.. Ett erkännande från Eko!!! Det brukar normalt sätt bara vara Harmonica Mike som får besluta om mina enkla alster får läggas upp på "färdiga".. men eftersom även Du var en av de första jag fick kontakt med här på forumet så antar jag att Du får ha samma status som "Mike"...
Tack Ekjo.. Så glad jag blir....
Kornstad:
Hahaha....jo jag kan ju alltid skippa de första sekundrarna av låten när jag lyssnar. ;)
Man kan inte göra alla nöjda vettu och ett par sekunder står jag ut med. Jag fick ju visslet kvar i Youtube iaf...me like!
Nä skämt åsido. Så illa är det inte.
....vad var det vi pratade om nu förresten...?
Eddi:
--- Citat från: hogge skrivet 09.01.2010, 02:56:01 ---
--- Citat från: Eko skrivet 09.01.2010, 02:49:47 ---Nu har jag fullständigt slut på invändningar Kornstads synth hör jag inte, rösten helt ok, solot perfa, en eloge till utförare och writers - jag gillar rebelliska låtar.
Den är helt färdig nu
--- Slut citat ---
FY FAAN va kul Eko... tack snälla...
Jag lägger upp den på färdiga!!!
Oj så kul.. Ett erkännande från Eko!!! Det brukar normalt sätt bara vara Harmonica Mike som får besluta om mina enkla alster får läggas upp på "färdiga".. men eftersom även Du var en av de första jag fick kontakt med här på forumet så antar jag att Du får ha samma status som "Mike"...
Tack Ekjo.. Så glad jag blir....
--- Slut citat ---
:D Känner mig hedrad av att bli nämnd i samma mening som Harmonica Mike. Se mig som en stand in :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida