Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "Uncle Sam"

<< < (2/19) > >>

hogge:
Njaee.. Jag fick ett tips någonstans här på KR om DrumCore och kollade in deras sida.. Ett helt jävulusiskt program.. Finns just nu i en demoversion (GRATIS)... Kolla http://www.drumcore.com/..
DrumCore har ett jävla bra bibliotek av komp, men så upptäckte jag att man också kunde ta kompen från t.ex. EZ och då blir plötsligt biblioteket gigantiskt...

Man får visserligen flytta vissa hihat-slag etc. för att få det rätt, men det är det värt!!!

equality:
Fräsigt. 100% energi som alltid. Bra refräng. Jag var aldrig punkare, fattar inte varför.

hogge:

--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 22:08:04 ---Fräsigt. 100% energi som alltid. Bra refräng. Jag var aldrig punkare, fattar inte varför.

--- Slut citat ---

HAHA.. Tack equality.. Nu är nog inte detta punk (är jag rädd), men tack för att Du gilla't...

Eddi:
Ok tack Hogge - håller på att ladda ner nu 1,2 Gb hehe skulle ta 1 timme o 25 minuter står det.

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 05.01.2010, 22:20:59 ---Ok tack Hogge - håller på att ladda ner nu 1,2 Gb hehe skulle ta 1 timme o 25 minuter står det.

--- Slut citat ---
Men det är det värt... I promise!!
Programmet ser otäckt billigt ut ocj skiljer sig från allt annat Du sett (åtminstone vad jag sett) i trumväg, men det är bara bäst...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion