Forum > Demolåtar
Hogge, Kornstad, Jonnerstone, ynot - olika sånger till samma equality-komp
hogge:
--- Citat från: Kornstad skrivet 09.01.2010, 14:07:16 ---Det här var ju superkul. Så olika härliga tolkningar av samma låt!
Tyvärr har jag åkt på halsfluss nu så rösten håller inte riktigt, vilket hörs tydligt på falsetten, men jag lägger ut mitt test ändå för att detta var så himla kul! Lyckligtvis håller stämbanden någorlunda iaf, men det gör ont som s**an... :(
--- Slut citat ---
Näe.. Det här är sjuuuukt.. Det känns som om Du gott och nynnat på den här låten sen Du var fyra år... Helt perfekt verkligen.. Tycker även min fru (hmmppffff...)
:P
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 07:12:54 ---Klippte och eq:ade ganska hårt här. Sångspåret bara en 128:a mp3 pga av brutna bredbandskablar hos Hogge.
--- Slut citat ---
Är det därför vissa toner är så jääääkla sura tror Du?? :rolleyes:
Precis i inledningen kommer det ju en som får hunden att bajsa på hallmattan... Det där gick nog alldeles för fort tror jag.. Hmm... Får nog gnugga lite mer på det där *SUCK*
Eddi:
Jag tycker allt det här är ganska så skojigt, ville bara säga det, skål!
equality:
--- Citat från: hogge skrivet 10.01.2010, 01:31:18 ---
--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 07:12:54 ---Klippte och eq:ade ganska hårt här. Sångspåret bara en 128:a mp3 pga av brutna bredbandskablar hos Hogge.
--- Slut citat ---
Är det därför vissa toner är så jääääkla sura tror Du?? :rolleyes:
--- Slut citat ---
Jag kan nog fixa till dem. Imorgon. :rolleyes:
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 10.01.2010, 01:39:12 ---Jag tycker allt det här är ganska så skojigt, ville bara säga det, skål!
--- Slut citat ---
Hehe... Idag, för ovanlighetens skull, dricks här bara vatten.. Men skål ändå :lol:
--- Citat från: equality ---Jag kan nog fixa till dem. Imorgon
--- Slut citat ---
Hmmm.. Kan Du fixa det där menar Du?? Jag trodde att jag måste sjunga om det jag?? Magic! :blink:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida