Forum > Demolåtar

Hogge, Kornstad, Jonnerstone, ynot - olika sånger till samma equality-komp

<< < (14/20) > >>

Kornstad:
Vad kul att ni gillar den!  Han skriver ju så skön musik vår käre EQ så det är ju inte direkt svårt att komma på något till det, vilket också märks på responsen och viljan att bidra till hans musik.

Skithäftigt att höra flera olika tolkningar så av samma låt tycker jag. Riktigt bra allihopa också, så varför nöja sig med bara en version....?   Som skrevs lite tidigare så är det ju ingen tävling så jag tänker spara alla bidragen.   Saknar bara Hogges version...Hann ju inte spara ned den innan den togs bort.    :(

Snälla Hogge, om jag fortsätter att förtränga det där som jag nu har glömt....skulle det vara värt tillräckligt för att få dig att lägga tillbaks den ingen?     B)

Kornstad:

--- Citat från: hogge skrivet 09.01.2010, 19:58:12 ---
Men jag var i alla fall först  :P

--- Slut citat ---

OK, jag missade att du skickat den till EQ för mix. Då kommer den förhoppningsvis upp igen då. Gillade den.
Japp du var först! Tänkte du inte på det att jag kopierade dig rakt av??   Vände det bara bak och fram....... ;)

equality:
Kanon Micke Jonnerstone! Skicka gärna, eller länka en torr wav-fil till mig så kan jag mixa in sångspåret. Ska strax lägga upp Hogges version.

equality:
Hogges version i startrutan nu.

hogge:

--- Citat från: Kornstad skrivet 10.01.2010, 00:34:15 ---Snälla Hogge, om jag fortsätter att förtränga det där som jag nu har glömt....skulle det vara värt tillräckligt för att få dig att lägga tillbaks den ingen?     B)

--- Slut citat ---

HAHA.. Du är för kul Du  :lol: :lol:
Jodå, den ska komma ut strax påstås det..

EDIT (några sekunder senare):

--- Citat från: Kornstad skrivet 10.01.2010, 00:34:15 ---OK, jag missade att du skickat den till EQ för mix. Då kommer den förhoppningsvis upp igen då. Gillade den.
Japp du var först! Tänkte du inte på det att jag kopierade dig rakt av??   Vände det bara bak och fram.......

--- Slut citat ---

Jaha.. Där var man lite snabb igen då.. Tydligen så är det klart nu.. Nu ska den vara ute... Vad gäler kopierandet så hör jag ju givetvis detta.. Jag tror också att Du tog min röst.. Första versionen jag sjöng in lät exakt sådär.. Som Bo Kasper alltså...
 :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion