Forum > Demolåtar
Hogge, Kornstad, Jonnerstone, ynot - olika sånger till samma equality-komp
Eddi:
Riktigt kul Battle detta - nu väntar jag mig Jonnerstone, Harmonica Mike, Marre........... osv.
hogge:
--- Citat från: Kornstad skrivet 09.01.2010, 14:26:45 ---Nej Hogge, varför tog du bort din version!!?? Jag skulle precis lyssna på den nu igen, men då var den borta. Vad besviken jag blev... :(
--- Slut citat ---
Hmm.. Jomen jag fick för mig att beslutet att presentera inkommet material låg hos Equality eftersom det är hans låt... Vet inte vad som är rätt..
Men nu ser jag ju att jag startat en trend här, hehe.. Eller en tävling kanske? :P
Vi får se vad EQ tycker.. Är det OK för han så kan jag absolut lägga tillbaka mitt bidrag!
För övrigt så var Ditt bidrag mycket vackert..
Kornstad:
Jo i så fall är vi ju tre stycken då som får mer honom om ursäkt.....
Hoppas att du inte blir alltför arg på oss. :unsure:
Rycktes med av det roliga i grejen och tänkte först efter att Hogge ringde i klockan. Sorry.
equality:
Oj,oj! Här händer det saker när man vänder ryggen till! :D (Kom just hem från några kompisar halvt ihjälfrusen.)
Vad spännande att få lyssna strax! Trodde aldrig på sådan respons när jag frågade. Risken var ju att detta skulle hamna bland allt annat ofärdigt på hårddisken. Jag tycker det är helt ok med flera versioner utifrån samma grundkomp. Det är ingen tävling utan alla har sin egenart. Skall bli jättekul att lyssna och stort tack för bidragen! :wub: :)
Eddi:
--- Citat från: hogge skrivet 09.01.2010, 01:03:49 ---Borttagen...
Det var korkat av mig att lägga ut mitt bidrag i en allmän tråd. Så gör man inte antar jag.. Beklagar misstaget Equality..
--- Slut citat ---
Nä lägg upp igen nu. EQ har ju sagt ok
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida