Forum > Demolåtar
Hogge, Kornstad, Jonnerstone, ynot - olika sånger till samma equality-komp
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 17:19:39 ---.... Föredrar Tant Fransas sång faktiskt och då är jag inte färgad av något tror jag...
--- Slut citat ---
Fransans sång på den, och på tex leaving och unchained är faktiskt något som är svårslaget på många sätt!
Trevlig liten trudilutt detta, men jag tycker det otajtar sig på såväl kongas och pianofigur, mest hela tiden :ph34r:
öhm. Kvantisera? kanske bara jag som är så här stolpig, men det gör sönder så mycket som kan vara så bra...
Skicka låten via mejl till fransa kanske ? Jag har adress om du vill ha :)
equality:
Emulator: Även du min Brutus... Jag har sagt det förut: otakt är världens lön. :P Nu tog jag bort pianot och tycker att interaktionen gitarr/congas blev bättre! Fransan är toppen men trodde hon hade timeout för det kommande släktets framtid och välgång... Jag hoppas på Hogge här och lägger upp en singback högst upp! Thnx emu du har nog rätt beträffande otajtheter men kolla gärna den nya versionen där saker och ting har ändrats! :D
Emulator:
I will check :D
freddy:
Bara lyssnat på den versionen utan piano. Funkar för mig, lite små felspelningar och lite smått otajt på några ställen, men det gör nog inte så mycket. Knorrbasen är kvar iaf. :) Ja, du vet vad jag tycker om den. Tycker du ska investera i trillian också :)
Annars då, en lovande grund. Lite svårt att säga något utan sången på plats.
Gillar partierna där du inte plockar speciellt mycket, sånt har man inte hört så mycket från dig. Mer sånt!
Yllet:
Jag gillar versionen med pianot bäst, om du fixar till ett softare pianoljud. Skönt med lite "hissmusik" ju! :)
/Jon
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida