Tjoho Asti.
Då skall vi se vad du har totat ihop denna gång.Ja men detta biter lite på mig,en av dina bättre tycker jag.Här har du lämnat skeppet(läs deppet) och kastat dig in i skalbaggs fundamentet(läs teorin),tycker du gör det med bravur.Jag kan ha lite svårt för dessa evinnerliga krumsprång i harmoniken som utgör basen i skalbaggs filosofin,kanske därför jag har så svårt för den musiken..?
Nåväl,det handlar inte om mina funderingar,utan om din låt.
Mix/sång/lir tycker jag låter bra.För absolut fulländning:Förenkla harmonin lite så inte alla passager blir så uppenbart skalbaggsbetonat - skriv musik som kommer från hjärtat och inte från teorin kanske man skulle kunna uttrycka sig..Förövrigt så kan jag inte ett smack om detta så lyssna inte på mig utan rocka på 
Mike
Kul att du gillar mix, sång och lir!
Harmonierna tycker jag själv är väldigt enkla och här finns inga "tvära kast" så som jag upplever det.
Däremot är detta väldigt inspirerat/plankat, vad du vill, från Beatles musik, det är ju liksom meningen!

Den här musiken ligger mig varmt om hjärtat och jag försöker förmedla den med känsla så gott jag kan!
Hur jag lyckas är upp till er att bedöma och jag uppskattar alla kommentarer!

Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti