Snygg komposition! Du är onekligen en skicklig arrangör. Utifrån ett kompositions-perspektiv går det inte att anmärka på något. Jag tycker att det låter bra.
När det gäller produktionen däremot blir det lite mycket midikänsla. Att programmera stråkar med bra resultat ÄR svårt och tidskrävande. Jag hade nog ändå sett att du experimenterat mer med att variera uttrycken i instrumenten mera - crescendos, olika vibratos, glidingar, staccato mm.. Just nu låter det väldigt stelt. Jag vet inte vad du kör med för program eller mjukvaror, men jag brukar i alla fall ladda olika samplingar för samma instrument som en key-switch-multi i kontakt. Då har jag friheten att välja nästan helt själv hur jag vill att tonen och uttrycket skall låta för varje enskild not. Det tar tid, men ofta kan det vara värt det. Personligen anser jag även att det är på tok för lite vibratos på samtliga instrument, men jag är å andra sidan ett fanatiskt vibrato-fan.
Återigen - mycket bra komposition och arrangemant. Lägg ner lite mer tid på att programmera instrumenten, allternativt köp en orkester.

Dina verk förtjänar goda produktioner.
EDIT; Är det inte ändå EWQL-stråkar som hörs? Jag tycker jag känner igen klangen (och efterklangen) på soloviolinerna.