Forum > Färdiga produktioner

Thinkingmachine - In Blue

<< < (3/7) > >>

Eddi:
Det i särklass bästa jag har hört från DrLoop och jag tycker med DM - basen är fantastiskt bra - gura solo kanske förhöjer ytterligare men jag vet faktiskt inte om det behövs.
Skitsnyggt detta (hörde inte tidigare versioner där du dissade sången - tur det)
 :D :D :D :D fyra leenden av fem möjliga. Får du till det med häftigt gurasolo så höjs det med en stycken  :D

freddy:
Otroligt bra intro, som fick mig att tänka på Fates warning faktiskt, hårdrocksband som gör mycket sånt här. Alla har olika referenser ;)

Sen kommer basen och trummorna, då blir det direkt DM. Även sången är väl åt det hållet. Jag gillar basen genom låten, snyggt lirat där. Jag gillar den subtila refrängen med. Allt låter väldigt bra med, gillar ditt användande av reverb.

Som jag sagt förr så är DM inte något band jag lyssnar på. Men detta ligger väl lätt i klass med deras bästa låtar? Om inte bättre.

Inte mycket att komma med i kritik, jag tycker allt låter bra och mixen sitter. Låten känns rätt i sin form. Gillar enkelheten i låten.

Grymt!

Emulator:
Härligt monoton inledning, verkligen skitläckert. SÅngen sitter som en smäck :D

Trummor o bas klockrena, bra som freddy säger med delay och reverb.
Skitbra helt enkelt :D

bjurte:
En undran bara ??
Vad är det för trummor du kör med ??

Eddi:
Njä måste nog säga att jag föredrar sången i v1f bättre.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion