Forum > Demolåtar

Gurano & Marruschkka - You better look

<< < (3/6) > >>

Gurano:
Jo präxis - jag hade oxå tänkt å det hållet vad gäller trummorna <_<

Vad gäller saxen - är det ljudet eller slingan eller båda som du är ovän med ;) vad tycker du bör ändras? Ska fundera på det där - men tycker själv att slingan är lagom tillbakalutad - hoppas fortfarande på sång så jag vill inte att saxen ska dominera bilden. Tack för lyssning å komment.

Ha det
Gurano

Emulator:

--- Citat från: Gurano skrivet 25.12.2009, 18:09:41 ---Jo präxis - jag hade oxå tänkt å det hållet vad gäller trummorna <_<

Vad gäller saxen - är det ljudet eller slingan eller båda som du är ovän med ;) vad tycker du bör ändras? Ska fundera på det där - men tycker själv att slingan är lagom tillbakalutad - hoppas fortfarande på sång så jag vill inte att saxen ska dominera bilden. Tack för lyssning å komment.

Ha det
Gurano

--- Slut citat ---

Slingan tycker jag är skitbra. Ljudet tycker jag inte är skitbra :D

Skulle helst se något helt annat.

vad är det för tempo på låten?

Gurano:
Tackar - då vet jag. Tempot e 105 (av alla tempon :)

Gurano:
Tjenis!
Tänkte bara uppdatera infot, eftersom jag efterfrågat om hjälp med allt möjligt!

Marruschkka tackade ja till att lägga på sång då jag frågade och Emulator ska se över trummorna - bara så att ni vet ifall någon annan funderar på att hjälpa med dessa grejor.

En uppdaterad låtlänk kommer senare (men då säger jag till :))

Ha det gott
Gurano

Harmonica mike:
Tjoho Göran å god fortsättning.

Denna då:

Här svänger det fin fint.Jag får JJ Cale vibbar och det ger mig alltid gåshud.Dessvärre hittar jag inget att bidra med utan dras bara med i svänget.

Lite tips här,om du drar detta mot Emulatorns hemtrakter så kan detta bli riktigt grymt.
Mixen är inte hundra så det behöver styras upp,sen lite fet drums/bas/ala´emu) på detta och en ylande pipa - voila`

Härligt stycke som sagt med inte så lite JJ Cale vibbar,störtskönt.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion