Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "YouTube" - Video Update 091231
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 31.12.2009, 03:51:47 ---Skitkul att få höra allt och läsa allt sekventiellt. Hade bullat upp med lite invändningar - häxpipan - två märkliga brake etc. men efter den videon och den stetsonhatten lägger jag mig platt. Riktigt skön låt det här såg att du har fått 37 lyssningar men det blir säkert flera nu när du ska bli YouTube-stjärna Hogge. Skojigt med Bye-Bye också och kan konstatera att du blivit en betydligt bättre mixare på den här tiden.
--- Slut citat ---
Va kul att Du gillade det EKO. Tack som tusan.. :wub:
Familjen kom på att vi skulle göra detta någon gång kring 23.00 så då fick jag plocka ihop lite rekvisita: min dotters solbrillor, en gammal hatt (inköpt på High Chaparall nån gång på 90-talet) och lite annat, hehe... Sen fick våra döttrar gå lös med sina mobilkameror... Funny!
:rolleyes: :lol:
hogge:
--- Citat från: Robert Höglund skrivet 31.12.2009, 04:35:27 ---Det här är skitbra Hogge! Lemmy får se upp. I min skalle är det verkligen hitvarning. Älskar din röst, önskar jag hade den. Grejen med en sån här låt är att det nästan krävs fyra grabbar som är snortajta och sätter allt live. Men jag jag redan ett fan så... Sen kanske mixen inte var klockren men what the heck, its only rock n roll and I like it!
--- Slut citat ---
Oj... Tack!
Blir alldeles stum.. Det var väldigt många superlativ där.. :wub:
perrra:
Som alla vet är jag ingen hårdrockare :)
Men jävlar detta gick jag igång på !!!
Grymt bra jobbat mannen!!!
Mvh
Marcus
hogge:
--- Citat från: perrra skrivet 31.12.2009, 13:18:28 ---Som alla vet är jag ingen hårdrockare :)
Men jävlar detta gick jag igång på !!!
Grymt bra jobbat mannen!!!
Mvh
Marcus
--- Slut citat ---
Oj oj.. Det var värst :lol:
Om jag lyckas lura t.o.m. Dig så måste ju detta vara en riktigt bra låt... :rolleyes:
Tack snälla.. Det där kändes i magen.. :wub:
hogge:
Kunde inte låta bli att skruva lite på den där videon :P :rolleyes:
Här är version no2
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida