Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "YouTube" - Video Update 091231
Harmonica mike:
Hogge ogge gge ge e.. :D
He he,skitkul med videon!
"I´m gonna sign my name on womens breast" eller hur du nu sjöng - lysande.Hela låten fick ett lyft via videon,tycker det blev bra med så enkla medel.Väldigt kreativt måste jag säga.
När du ledsnar på mixeri/låtsnickrar branschen så kan du alltid hoppa på video diton,tycker du har potencial där också som regissör/producent.
Nu skriver jag inte rock on mate pga. denna dag utan:GOTT NYTT ÅR PÅ DIG HOGGE MED FAMILJ!!
Det sista med tanke på ert fina collab på filmen.
Mike
cykeln:
Yepp Videon tillförde låten mucho mongo!
Kul att familjen ställer upp
Det är gott rykande ös rakt igenom
En liten nits (i mina öron) är dock att versen är röjigare än refrängen
men med det ös som är i versen så är det förstås svårt att öka i refrängen
Tack för den!
brynte:
den här e ju för jäkla go, hogge:)
både versen å refrängen e jäkligt bra!
de enda som ja känner mej lite tveksam till, så här efter ett par lyssningar, e de där lugna partiet vid ca 2.47...
fattar ju att du vill "bryta av" å få mer variation, men ja skulle nog hellre repeterat refrängen nån gång till (kanske)...!?
jäkligt coolt me videon me:)
ville gå tillbaka å kolla på den första igen, men den e väl tyvärr borttagen!?
vet inte om den e bättre, men hon dansa ju så gött den där vitklädda skönheten... :wub: ;)
hogge:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 31.12.2009, 15:42:44 ---Hogge ogge gge ge e.. :D
He he,skitkul med videon!
"I´m gonna sign my name on womens breast" eller hur du nu sjöng - lysande.Hela låten fick ett lyft via videon,tycker det blev bra med så enkla medel.Väldigt kreativt måste jag säga.
När du ledsnar på mixeri/låtsnickrar branschen så kan du alltid hoppa på video diton,tycker du har potencial där också som regissör/producent.
Nu skriver jag inte rock on mate pga. denna dag utan:GOTT NYTT ÅR PÅ DIG HOGGE MED FAMILJ!!
Det sista med tanke på ert fina collab på filmen.
Mike
--- Slut citat ---
Tack så hjärtligt Mike, men jag tror nog att videobranschen klarar sig utan mig :lol:
Men det var väldigt snällt sagt...
GOTT NYTT ÅR till Dig & Din familj med och likaledes till alla andra här på KR..
hogge:
--- Citat från: cykeln skrivet 31.12.2009, 16:11:09 ---Yepp Videon tillförde låten mucho mongo!
Kul att familjen ställer upp
Det är gott rykande ös rakt igenom
En liten nits (i mina öron) är dock att versen är röjigare än refrängen
men med det ös som är i versen så är det förstås svårt att öka i refrängen
Tack för den!
--- Slut citat ---
Tack som 17 Cykeln.. Jag förstår vad Du menar med refrängen, men jag tycker samtidigt att den bryter av lite.. Tror att det kanske vore jobbigt at köra hela låten i vers-tempot?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida