Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "YouTube" - Video Update 091231
hogge:
--- Citat från: zorrow skrivet 30.12.2009, 20:36:48 ---Kanon!!! Vilket röj! Bra alltsammans! Gratta frugan :wub:
--- Slut citat ---
Tackar.. :lol:
Och jag hälsar frugan..
bjurte:
Ha-Ha!! Fn vilken röjjar Video.. Det där Partyt vill jag oxo vara på :lol:
Eddi:
Skitkul att få höra allt och läsa allt sekventiellt. Hade bullat upp med lite invändningar - häxpipan - två märkliga brake etc. men efter den videon och den stetsonhatten lägger jag mig platt. Riktigt skön låt det här såg att du har fått 37 lyssningar men det blir säkert flera nu när du ska bli YouTube-stjärna Hogge. Skojigt med Bye-Bye också och kan konstatera att du blivit en betydligt bättre mixare på den här tiden.
Robert Höglund:
Det här är skitbra Hogge! Lemmy får se upp. I min skalle är det verkligen hitvarning. Älskar din röst, önskar jag hade den. Grejen med en sån här låt är att det nästan krävs fyra grabbar som är snortajta och sätter allt live. Men jag jag redan ett fan så... Sen kanske mixen inte var klockren men what the heck, its only rock n roll and I like it!
hogge:
--- Citat från: uriah skrivet 31.12.2009, 00:22:17 ---Ha-Ha!! Fn vilken röjjar Video.. Det där Partyt vill jag oxo vara på :lol:
--- Slut citat ---
Haha.. Du får hänga med på nästa Uriah :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida