Forum > Färdiga produktioner

My dear

<< < (6/9) > >>

bjurte:
SKitbra,spelglädjen verkligen lyser!!
Bra Gitarrspel oxo ett extra plus där ! ;)

Harmonica mike:
Tjoho Steffo.

Faen vad nice detta blev! Låter ju kalas,lir å mix oklanderligt.Låten går också hem å sången din -skitbra.Städat lite i handklappet också,det blev bättre.

Sketa bra detta,sågar inte på nåt.

Mike

Rattlesnake:
Oklanderligt! Jag tänker på Neil Young. Men mixen är lite för bra för att det skall låta riktigt likt, skulle ha haft lägre, dovare sång, gärna snedpanorerat. :lol:
Gillar låten ända in i mål, men gillar inte körerna på slutet, känns onödiga på något sätt. Den skulle ha snyggt tonat ned innan.

freddy:
Kool låt som jag gillade redan i första versionen. Men det är några saker jag inte blir riktigt klok på.

Först är det riffet på gitarr, det låter inte riktigt tajt, svänger lite i tempo enligt mig. Uppfattar den även som lite ostämd här. Störande faktiskt. Kanske är det en live-feeeling du är ute efter, vad vet jag. :)

Sen på andra refrängen så känns gåbasen fel tycker jag, inslängd mer än att det passar. Samt att basen direkt efter refrängen (sticket?) känns ostämd mot gitarren. Första ackordet specifikt.

Skulle även vilja ha lite mer diskant på sologitarren, även om det är en jazzplanka så tycker jag den försvinner lite i mixen.

Det var det negativa.

Annars gillar jag detta. Skulle vara ballt med lite extra southern i uttalet med. Bra ös och ett extra stort plus för körerna!

ynot:
Hello man
skulle kunna varigt lite jamajka engelska på versen kanske sondet i sig luktar exotiskt men blir lite redneck.

Allt bra framför bara lite svårt för jazzguran i slutet, sitter kanske inte super i låten

Hoppas du kan dechiffrera mina ord.
Allt gott Tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion