Forum > Färdiga produktioner
My dear
Wernborg:
LÅTNAMN: My dear
GENRE: Ja
LÅTLÄNGD: 3,35
PRODUCENT: W
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Emu hjälpte mig göra färdigt texten och fyllde på med vers och stick.
Har väl hänt enormt mycket sedan version 1 så det finns nog inte så mycket kvar faktiskt.
Emulator:
låter yllet om myskören i början, samma drömska sound på nåt sätt :)
Låter bra om allt tycker jag! falsettgrejen känns lite skitnödig i avslutet på fraserna. fejda bort ett par tiondelar på dem så tror jag det blir fin fisk.
Skitkul grej tycker jag, handklapp & the works.
BRA!
Harmonica mike:
Tjoho Steffo.
Sången låter inte så pjåkigt tycker jag i nuvarande tappning,gör arret klart och yla på.
Jag kan ana lite fela ala´Irland i detta,så jag tycker du är på rätt väg mot nåt intressant.Handklapps prylen kan du väl styra upp mot/i en reff eller nåt då du arrar vidare,blir lite tjatigt nu då den rullar hela tiden.
Ser med spänning fram emot vad du drar detta i för riktning,jag tror på ide´n som sagt - Towards Ireland...
Mike
MaxB:
Jag tar med mig låten till mp3spelaren för att lyssna och kommentera sen. Jag tycker du ska döpa mp3an till Wernborg-Mydear-Utkast.mp3 istället för 091208.mp3?
Det underlättar om du vill ha kommentarer från mig och det underlättar för mig att jag vet var jag ska kommentera, efter lyssning.
Eddi:
Jag tycker just sångdelen är helt perfa. Det jag invänder lite emot är den konstiga baktakten på väg till sångdelen - å andra sidan kanske man vänjer sig har bara lyssnat en gång. Gillar hela sångarret mycket lite surt på ett "see" tyckte jag nog men inget att haka upp sig på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida