Forum > Färdiga produktioner

Eko - Resan

<< < (11/15) > >>

Eddi:
Mix 8 var inget bra så det bidde en Ekos Nia

MaxB:
Vill inte klaga eftersom ljudbilden är god men undrar om basen ligger centrerat i denna ver 9? Känns i lurar som att basen ligger lite till höger om mitten. Det vill jag du tittar på. Annars är ljuden eko-okej. Man känner igen eko men slipper onödigt eko.  ;)

freddy:
Det låter bättre nu helt klart. Mer tydlighet och diskant på trummorna framförallt.

Tycker dock baskaggen låter lite väl mörk och stor nu. Passar inte riktigt bland det andra.

Sen tycker jag trumfillen innan versen är lite för intensiv, behövs det verkligen så mycket trummor där? Något lättare?

Annars bra Eko, kul att höra att du jobbar på!

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 07.01.2010, 11:28:57 ---Vill inte klaga eftersom ljudbilden är god men undrar om basen ligger centrerat i denna ver 9? Känns i lurar som att basen ligger lite till höger om mitten. Det vill jag du tittar på. Annars är ljuden eko-okej. Man känner igen eko men slipper onödigt eko.  ;)

--- Slut citat ---
Knappt några Plugins alls använda ADT´n eller vad den heter på rösten och liiiiite RoomWorks på andrastämman och så lite i Mastern då.
Kollade upp basen men nä den ligger där den ska kanske blir en hörvilla med ADT´n eftersom den lägger ljust i höger.

Eddi:

--- Citat från: freddy skrivet 07.01.2010, 16:29:30 ---Det låter bättre nu helt klart. Mer tydlighet och diskant på trummorna framförallt.

Tycker dock baskaggen låter lite väl mörk och stor nu. Passar inte riktigt bland det andra.

Sen tycker jag trumfillen innan versen är lite för intensiv, behövs det verkligen så mycket trummor där? Något lättare?

Annars bra Eko, kul att höra att du jobbar på!

--- Slut citat ---
Ja otrolig skillnad på Superior jämfört med EZ faktiskt. Jag kan ta ner kaggen något och jag tänker ta ner Hi-Hattarna något. Får se om det kommer in lite fler synpunkter först.
Tack för uppföljning Freddan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion