Forum > Färdiga produktioner
Eko - Resan
bjurte:
Ja på 8:an var du nog ute och 'cycklade' en aningens. :D
9:an är bättre,men jag tycker inte du behöver EQ:a trummorna överhuvudtaget,dom var enl. mig färdigEQ:ade i orginalskicket.
Som det låter nu är dom lite för vassa och 'Hängmattiga' :lol:
Sen blir jag lite fundersam på vad du har för lyssning?? Inte ska du behöva sänka Hihaten något mera då hörs den ju inte.
Däremot tyccer jag att dom är lite för vassa och kaggen för basig i Ver 9.
Eddi:
Jag trodde du ville vara hemlig som Uriah :D
Men du sa något - det är ju självklart hängmattan som ställer till det - den ligger ju på Mastern. Ska kolla på det måste man ha en hängmatta hm....
Gör inget att det finns flera versioner - din har nu inte rätt instrumentering men det gör inget.
bjurte:
--- Citat från: Eko skrivet 07.01.2010, 22:15:19 ---Jag trodde du ville vara hemlig som Uriah :D
--- Slut citat ---
OPPS!! :o Tänkte inte på det :lol: :lol:
Ps. vadå föresten ???
equality:
v 9: Låter bättre men det är för mycket kassetbandspelare 1979 över ljudet med Dolby B och loudnessknappen intryckt. "Hängmatta" som Uriah var inne på. Deesser verkar behövas också men annars låter det som allt är för mycket processat. Men ett steg i rätt riktning och trummorna är klart bättre.
mahan:
Tjou Eko!
Jo du, detta är lättsmält o glatt musiserande. Snyggt arrat, framförallt pianot med dom catchiga riffen gillas! Nån sa ordet otajt redan så det upprepar jag inte, å andra sidan tycker jag det ger en autentisk o fräsh stämning till låten. Gitarsolona ... hmm, dom låter lite som "tvångströja", liksåm dit satta för att det hör till, men utrymme finns ju för dom så vi får väl godkänna det! Förresten har du hittat en egen personlig stil, fyra takter in på låten och man hör att Eko är på gång, och det säger jag i positiv anda! :)
SNYGGT DRAG!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida