Forum > Färdiga produktioner

Eko - Resan

<< < (8/15) > >>

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 15:26:54 ---Lyssnar på båda versionerna. Ljudet är bättre i 6.an men framför allt trummorna låter beslöjade. För mycket skärande eq? Låten som sådan tycker jag är jättefin. Stark melodi. Fin text men något svårhörd. Voxen upp något?

--- Slut citat ---
Ojdå din inlaga hann jag inte med innan senaste versionen - är trummorna beslöjade hm.. EZ Vintage är ju lite så.. Ja får lyssna på det också - annars:

Ny verre 7 den 5 januari anno domino. Det får nog bli 112-taktaren - ny bas - ny andra stämma - något desperat gura på slutet kanske onödigt? För er som orkar....
Ligger i första men även här.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/Resan7.mp3[/mp3]

hogge:
Lyssnar nu på version 7 och gillar det mucho.. Lite klassisk 80-tals pop.. Sjunger bra gör Du också och svenska verkar ju vara Din grej..

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 05.01.2010, 16:03:10 ---Lyssnar nu på version 7 och gillar det mucho.. Lite klassisk 80-tals pop.. Sjunger bra gör Du också och svenska verkar ju vara Din grej..

--- Slut citat ---
Attans också :lol: Jag som har skrivit totalt 120 låtar eller nåt och bara 4-5 är på svenska.
Kul att höra att du gillar mucho Hogge,
BTW har du litrat in några jinglar till Rock 106,7 eller vilken frekvens de nu huserar på? Låter precis som du i alla fall.

asti:
Bra låt och text! Sången tycker jag måste höjas, den är lite för otydlig nu.
Det känns som att det saknas lite diskant på sången och orgeln - blir lite dovt ljud i slutmixen.
Pianot är lite för starkt och även sologitarrerna i slutet enligt min mening. Och det är ju den enda jag har!  :)

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 05.01.2010, 18:33:07 ---
--- Citat från: hogge skrivet 05.01.2010, 16:03:10 ---Lyssnar nu på version 7 och gillar det mucho.. Lite klassisk 80-tals pop.. Sjunger bra gör Du också och svenska verkar ju vara Din grej..

--- Slut citat ---
Attans också :lol: Jag som har skrivit totalt 120 låtar eller nåt och bara 4-5 är på svenska.

--- Slut citat ---

Då har Du en del översättning att pyssla med nu då  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion