Forum > Färdiga produktioner
Emu: Opening Speech
equality:
Jättebra! Medryckande melodi och dansant. Får hit-vibbar. Sången behöver slipas men inte mycket. Kul T! Bra! :D
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 08.12.2009, 23:29:25 ---Jättebra! Medryckande melodi och dansant. Får hit-vibbar. Sången behöver slipas men inte mycket. Kul T! Bra! :D
--- Slut citat ---
Kunde inte sagt det bättre själv, så jag hänger på equalitys kommentar där.. :rolleyes:
Emulator:
oj shit grabbar, tack ska ni ha!
KOmmer en ny sång, vilken.....månad som helst, skall bara bli av med halvstjafset :D
tack!
Wernborg:
Shit va oväntat sväng efter introt. Sitter och studsar i soffan här.
Visst. Gitarr och sång är slask, men detta gick rakt in i hjärtat.
MaxB:
Marre tog orden ur min mun; "Härlig puls"
Timmen är sen och jag lyssnar med mkt låg volym i laptophögtalare så jag hör bara det övergripande inga detaljer alls. ^_^
Det långsammare partiet innan sologitarren tar över, känns helrätt och gitarren som drar igång pulsen efter det lugnare partiet är suverän, tja livsbejakande.
Så kan det bli på låg volym, vilket får mig att tänka på hur det blir ibland då jag lyssnar på eget material som spelas i rummet intill. Plötsligt kan man höra nyanser man inte hört förr och få inspiration och ideer som aldrig kommer då man lyssnar på hög volym. Ungefär som att betrakta en tavla där konstnären utelämnat mycket som är upp till betraktaren att fylla i. Svammel? Njae inte riktigt... :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida