Forum > Färdiga produktioner

Emu: Opening Speech

<< < (18/18)

Emulator:

--- Citat från: perrra skrivet 02.01.2010, 10:50:52 ---Tjena!

Detta är ju sjukt bra mixat enligt mig.. Gillar allt där pumpande som går genom låten, både gitarrer och nån synth(ar)? som pumpar !!  det gör liksom hela arret väldigt intressant och lite på nåt sätt lite unikt!

DEtta är väl nån slags electropop med lite synthinslag när man hör din röst och jag gillar detta!!
Bra jobbat, grymt mixat !

MVh
Marcus

--- Slut citat ---

Skitroligt att du gillar det Perra! Det är ett koppel av synthar som ligger och småputtrar här och var.

Tack för lyssning!

--- Citat från: ynot skrivet 02.01.2010, 11:10:49 ---grymt jobbat o mixat som perra säger kan bara instämma.
Bas rösten på reffen tycker jag förstör mer än tillför annars riktigt bra sångmässigt..

Tony

--- Slut citat ---

Thnx!

Jag är själv tveksam till rösten, men tar jag bort den blir det lite fattigt, och nån gång måste man komma till avslut :D

Tack broder för lyssning och tyckande !

--- Citat från: MaxB skrivet 02.01.2010, 11:20:29 ---Jag tycker låten är färdig här (förutom något skumt damp-ljud fyra sekunder innan ljudfilen slutar).
Gillar sången bättre nu än vid tidigare lyssningar och gillar fortfarande brytningen med det lugnare mitten-partiet innan den drar igång igen. Vad säger vi, "radioklar"  :rolleyes: !!!

--- Slut citat ---

Radioklar minsann, tackar!

Nu råkar det vara så att det där skitljudet är min favvis all time high  :lol: Oavsett om det suger eller inte, så stannar det, haha :D :D :D

tack för fina ord annars, blir glad av all positiv feed på denna poppis :)

tack allihop!

cykeln:
Kanoners!
Du har fått allting rätt nu - sången på reffarna är super
Ljud och mix är topp
S-bra låt är det ju också
Kanske att sologuran skulle lyfta lite mer (rymd)

Emulator:
Tackar!

JA, nu när du säger det.....lite stereobreddning o en gnutta rum kanske på sologitarren?

Blir det nymix till nån skiva eller liknande så skall jag testa :)

Tack för input och lyssning under hela tillblivelsen av låten cykeln!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion