Forum > Färdiga produktioner
Asti - Även om jag måste ta farväl (ny version)
asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 08.12.2009, 18:41:32 ---LOL! Asti, fan den sista kommentaren var jädrigt kul...
Låten då... Jo, kul att du är tillbaka i rätt fåra igen.. Klart eskapader i olika riktningar gör vi alla då och då. Men detta är nog det du gör bäst :) Gillar! Och lyssnar inte ens på den dystra texten ;)
--- Slut citat ---
LOL??? V.g. upplys en insnöad femtiotalist! :)
"Rätt fåra" - kanske det!? Har nog inte helt släppt nostalgitrippen än! :unsure:
Kul att du gillar låten, men jag vet inte om jag tycker texten är så dyster......? För mig känns den rätt positiv.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
--- Citat från: hogge skrivet 08.12.2009, 19:23:39 ---Jag är en enkel man så jag säger bara att detta var väldigt väldigt vackert.. Som bomull för själen!!
--- Slut citat ---
Du har det lätt som bara är enkel! Jag är ju dubbel - får även dras med min andra del CPG! :wacko: :)
Det gläder oss att du tycker det är vackert!
/Asti (& CPG)
Dividend:
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2009, 14:23:59 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 08.12.2009, 18:41:32 ---LOL! Asti, fan den sista kommentaren var jädrigt kul...
Låten då... Jo, kul att du är tillbaka i rätt fåra igen.. Klart eskapader i olika riktningar gör vi alla då och då. Men detta är nog det du gör bäst :) Gillar! Och lyssnar inte ens på den dystra texten ;)
--- Slut citat ---
"Rätt fåra" - kanske det!? Har nog inte helt släppt nostalgitrippen än! :unsure:
Kul att du gillar låten, men jag vet inte om jag tycker texten är så dyster......? För mig känns den rätt positiv.
/Asti
--- Slut citat ---
Ja, den är positivare när man lyssnar på den :)
Lol, är väl förkortning för "Laughing out loud" på engelska, om jag inte minns helt fel.
Harmonica mike:
Tjenare Asti.
Inte så ofta jag kikar in i dina trådar,,skall försöka bättra mig där.
Denna då:
Ja du,du träffade mig mitt i solarplexus.Texten grep tag i min själ och kramade den så hårt så jag fick svårt att andas.Tog i lite där,menar med korta ord att - detta är bra!!
Naket,sårbart och alldeles lysande!
Mike
asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 09.12.2009, 14:34:44 ---
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2009, 14:23:59 ---
--- Slut citat ---
/Asti
--- Slut citat ---
Ja, den är positivare när man lyssnar på den :)
Lol, är väl förkortning för "Laughing out loud" på engelska, om jag inte minns helt fel.
--- Slut citat ---
Ja, lyssnar man inte är det dystert värre! :)
LOL - "Laughing out loud", OK, då är jag med! Har jag faktiskt inte hört förr! :wacko:
Tack för upplysningen!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida