Forum > Färdiga produktioner

Asti - Även om jag måste ta farväl (ny version)

<< < (12/21) > >>

Emulator:
Nejnej asti, du har inte gjort nåt sånt :D

equality:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.12.2009, 18:57:25 ---Högt i tak som att det är helt okej att klanka ner eller göra narr av folk som tycker att en låt kunde funka i en annan tappning, eller högt i tak som att det är okej att ärligt skriv vad man tycker?

--- Slut citat ---

Självklart menar jag inte att det är okej att klanka på eller göra narr av folk! Har jag på något sätt gjort mig skyldig eller bidragit till det vill jag be om ursäkt! KR representerar en härlig mångfald av olika kunnande och alla har sin egenart. Det skall vi vara rädda om!   

asti:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.12.2009, 20:45:42 ---Nejnej asti, du har inte gjort nåt sånt :D

--- Slut citat ---

Skönt! Jag var beredd att sälja huset, flytta till hemlig ort och framleva mina återstående dagar i ångest och andlig misär!  :)

Dividend:
LOL! Asti, fan den sista kommentaren var jädrigt kul...

Låten då... Jo, kul att du är tillbaka i rätt fåra igen.. Klart eskapader i olika riktningar gör vi alla då och då. Men detta är nog det du gör bäst :) Gillar! Och lyssnar inte ens på den dystra texten ;)

hogge:
Jag är en enkel man så jag säger bara att detta var väldigt väldigt vackert.. Som bomull för själen!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion