Forum > Demolåtar

Freddy - No one left

<< < (6/7) > >>

freddy:

--- Citat från: equality skrivet 07.12.2009, 18:49:42 ---Du låter som Sting både sång- och melodimässigt. Det är fint. Hade önskat ett break/stick trots att låten är kort. Det finns ingen riktig andningspaus nu (förutom dina då  :P). Det sjungs på hela tiden, sammanpackat som en rar-fil. Lite mer luft, mindre brus, andningar och dist. Det är ju en skiss och som sådan mycket lovande.

--- Slut citat ---

Sting  :wub: Jag är ett STORT fan. Humor med pauserna där ja :) Tror inte jag klämmer in någon paus, men jag förstår din poäng helt klart. Jag brukar ibland ha lite problem med det faktiskt, det går på för mycket hela tiden, vill att det händer något liksom. Det kommer komma en ny version som förhoppningsvis korrigerar det mesta av det där iaf! :)

Tack eq!

freddy:

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.12.2009, 19:00:35 ---Lyssnar i laptopen här så brus och annat oljud går mig spårlöst förbi.

Gillar låten. Helsnygg.

--- Slut citat ---

Tackar W, Helschyst! :)

Clemens:
Ja det var ett brusigt kök  :P  Jäkligt cool låt!..blir ju nästan sugen på att göra en remix  :) Du sjunger riktigt bra, kan dock tycka att det blir lite väl mycket vibrato på ett par ställen, annars kanon och arret funkar utmärkt.. /C

cykeln:
Snyggt Freddy!
Fina harmonier - minner en del om Sting
Bra sång - jättefin röst du har
Tycker att låten har precis rätt form - kanske en låt som avslutar en skiva?
Nice, nice!

Eddi:
Va fasen Freddy har du inte fixat en ny inspelning ännu brusar ju som tusan fortfarande. Skitfin låt som behöver brusreducering (omsjungning på annat ställe än ett kök) Kom igen nu...........

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion