Forum > Färdiga produktioner
Tonikum - Ave Maria + Maria
Åsa:
:wub: jag blir så gladsågladsåglad!! Ska maila en länk på tråden till tjejerna så dom kan läsa också!
Man är ju otroligt självkritisk själv, och vi har varit lite FÖR självkritiska förut.. men vi har jobbat på det, man får inte glömma bort att ha kul. Vi får känna oss jättenöjda med den här tagningen med tanke på att det är liveinspelat och nyinlärt som sagt. Bättre kan vi! Tack för era snälla ord och för lyssning!
(och nej, det är inte jag som sjunger den högsta, begriper inte hur dom kommer upp!! Jag sjunger andra sopran på den här tror jag.. tror haha, jag som inte begriper mig på noter :D )
cykeln:
Jo, jag glömde säga ... varför gör ni inte ett körarr på Vindöga - tror den skulle fungera i kyrkan ... ja överallt egentligen!
Åsa:
--- Citat från: cykeln skrivet 30.11.2009, 00:17:20 ---Jo, jag glömde säga ... varför gör ni inte ett körarr på Vindöga - tror den skulle fungera i kyrkan ... ja överallt egentligen!
--- Slut citat ---
JA, det vore ju nåt det! Fast... får jag betala stimpengar till mig själv då? :blink: :lol:
Det är absolut nåt att fundera på att få ett arr gjort på den.. om det är okej för textförfattaren och tonsättaren :)
Plinka:
Jag vill ha en hel julskiva med er! Så otroligt stämningsfullt och vackert! Men börjar med att spara denna! :D
Lyxvarianten:
Ja det var som dom andra har skrivit väldigt väldigt vackert. Jag är ingen kyrkans man, men jag skulle kunna tänka mig att dra dit bara för att höra nått sånt här.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida