KOmmenterar vidare sen, men "ch" i christmas vid 18 sekunder där låter märkligt, och viadre så spökar något på sångspåret.
VM i tråkig kommentar, men du vet ju var jag snackar om 
Återkommer med lite mer åsikter om övrigt 
Hm, jag hör inte det du syftar på faktiskt. Men ja, jag vet vart du menar, misstänker deessern då, sången kommer läggas om, så vi får se om det blir samma sen helt enkelt. Välkommen tillbaka sen så får vi se om konstigheterna finns kvar

Ähhh.. Nu är ju inte jag någon "hejare" på mixning, men jag tycker nog inte att det kan bli mycket bättre än såhär.. Det här har utvecklats till en av de bästa Jullåtar jag hört.. Gillar den bara mer & mer..
Gör klart nu så man kan få ladda ner den 
Kul att höra Hogge! Man kanske ska fortsätta att skriva jullåtar då, hehe. Den kommer göras klart, jag har bara lite annat först.

Tack igen, du är verkligen snäll!
Hej
Jag lyssnade på den 1a versionen du la upp för ganska länge sedan men nu låter allt mycket bättre tycker jag.
Det jag fastande för/störde mig mest på då var ditt sätt att sjunga samt att låten var ganska komprimerad, men jag tycker att du fått till det skitbra nu (med bla Deessern och jag antar att du även klippt bort lite inandning).
Som sagt - nu tycker i alla fall jag att musik och sång låter kanon!
Ha det gott å god fortsättning
Gurano
Tackar Gurano! Kul att bitarna verkar falla på plats. Jag har sänkt alla inandningar ja, -20dB typ, vilket nästan motsvarar ett klipp. Sen deesser för att ta hand om lite höga S-ljud som sticker iväg.
Göttans! God fortsättning
Cool låt mycket bättre utan "pressen i kompressen" tidigare.
I engelskan tror jag man säger "biliv" inte "beliv" - en petitess äre men om du vill, så bjuder jag på den. Det är bara att hugga tillbaka! 
Skönt att höra att pumpen inte är så påtaglig längre

Jag tror du kan ha rätt där med uttalet, ska se om det går att lösa till nästa version. Lite mjukare med "i" istället för "e". Jag blir snarare glad av sån här feedback, tack maxb!