Forum > Demolåtar
Bengan - Fake Tears Ruin Make Up Too
Wernborg:
Jafan. Skitbra är detta. Har lyssnat några vändor till.
I början på vers 2 - fel bas där? Det lät som basisten trodde på en refräng till men kom på att det visst var vers. :wacko:
Bengan_gbg:
equality : tack! Saknas nog lite fippel men jag vet inte vad jag ska göra mer..ska snygga till lite körer dock tror jag...
Wernis: Det är fel bas lite varstans....det fick bli lite klipp o klister där du nämner (du menar när delaygurorna ligger över -??). Tycker det funkar även om det låter lite knas. Egentligen borde ackarna spelas om på samma ställe med. Men som sagt...den här låten ligger väl utanför alla genrer jag snurrat i tror jag.
Cube:
Tyckte också låten var skön och så här soft lyssna på på söndagskvällen. Tycker bara att det fattas lite mer drag kanske något mellanspel :), kanske även ett bättre intro med gitarr melodi :) . Hade varit snyggt med mellanspel(sång kommer in då) efter gitarrsolot men att musiken går exakt likadant, lägga till dist gitarr elle något :). Nä nu svamlar jag hehe
Go natt!!
Wernborg:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 16.11.2009, 00:00:48 ---Men som sagt...den här låten ligger väl utanför alla genrer jag snurrat i tror jag.
--- Slut citat ---
Tycker den hade passat klockrent på Gun's Roses Lies från 1988. Lite fusk-unplugged så där. :unsure:
Skitsamma. Bra är bra.
Bengan_gbg:
Cube: Mer "drag" får du inte i denna...och introt är också ganska genomtänkt (dvs avsaknaden på - det fanns ett från början). Tack för tyck o tänk!
Wernis: Jo det hörs nog att jag lyssnat mycket på GnR i mina dagar även om jag inte gjorde ngn uppenbar koppling åt det hållet själv just i den här svängen (jo...det hörs väldigt väl på en viss fras...)....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida