Forum > Demolåtar

Bengan - Fake Tears Ruin Make Up Too

(1/7) > >>

Bengan_gbg:
..eller vad f-n man skall kalla det. Har fotat mer än jag plinkat senaste halvåret och har haft svårt att få ro o sätta mig med gitarr o göra ngt vettigt. NU blev det ngt helt annat än vad jag gör annars och inte mer vettigt för det. Se det som ett livstecken och inte som ngt hitförsök...Har ju liksom varit LITE frånvarande här med...

Bengan - Fake Tears Ruin Make Up Too

Det kanske blir ngt mer fillijoppel på den här. Kanske inte. Får känna lite på´t. Får sälja den dyrt t Slide/Åsa eller Perra om det ska bli ngt  tror jag  :D

Poppa på.

Eders

Wernborg:
Är det säkert att du inte var med i tidiga Gun's and roses?

Bra låt. Enkel och direkt.

Väldigt bumligt sound under gitarrsolot. Något delay som spökar till det?
Lite tuff kompgitarr på detta så är saken biff!

Mycket bra titel förresten.

:)

Eddi:
Såg just dansbandstävlingen på TV och denna passar in bra. OBS inte negativ kritik. Rumblet som Wernis pekar på hör jag med - märkligt ljud - en tunnelbana? Nä finns väl inte i Gbg. Din röst på denna påminner enormt mycket om någon men vet inte vad - tycker inte Axl Rose någon annan....
Skön enkel rak låt - bra Bengan :D

Bengan_gbg:
Thanks boys. Tror att det är så att ni hör två gitarrer - varav den där ute t vänster har mycket delay...

equality:
Detta är mycket snyggt! Vilken cool, nonchalant, laid-back sång. Snygga körer. Fråga Freddy om steel-guitar. Låter ju annars klar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion