Forum > Demolåtar

Bengan - Fake Tears Ruin Make Up Too

<< < (4/7) > >>

Dividend:
Hehe, jomen country-gunsnroses-tjosan funkar! :)

Kanske cover på paradise city nån gång framöver? :)

martinm:
Snyggt men kanske lite väl avslappad röst som gränsar till falsk. Låter lite som Bono. Bra arr.
Makeup är väl ett ord?, sa språkpolisen.
 :)

Bengan_gbg:
dividend: Nä inga covers på den...i så fall får det bli på ngn annan favvo - men det är inte troligt. Tack!

martinm: Så länge det bara gränsar så. Är ju inte Hellströmklass på det ännu. Sedan så kan vi gå halvvägs var när det gäller ordpolisen och sticka in ett bindestreck mellan make och up för sminket som sådant...MEN....begreppet som sådant är oerhört dubbelbottnat (make up alltså)....så det får stå som det står i titeln.

zorrow:
Nääh ingen falsksång i mina öron. Mycket bra sjunget! Trevlig låt. GnR influenserna är tydliga. I sticket vid gitarrsolot är det något som händer med ljudbilden. Den blir lite bluddrig. Den här versionen är väl inte baktung i basen i övrigt...? I min smak kunde ackarna vara lite mindre panorerade men det är ju som baken... Kul att du är igång igen! Z

Bengan_gbg:
Z: "i gång" är nog banne mig att ta i men det har varit lång paus. För jävla mycket dribbel med allt annat...och som sagt har jag fotat mer när jag väl haft tid/ork att mecka med något kreativt. Hur som helst kul att du lånade mig dina öron en stund! Jo det slår väl igenom i GnR-träsket men jag hade nog bara vanlig amerikansk kånntrypoprock i tankarna med den här låten...Kanske drar ihop ackarna lite om jag får för mig att mixa om. Bluddret vid solot har sina anledningar...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion