Forum > Färdiga produktioner

Uriah feat. Hogge - TheWrath

<< < (8/16) > >>

bjurte:
Men Fn. Pojkar diggar ni inte Delay?? Det är ju livets salt  :lol:
Jo det blev kanske lite mycket!
Men det var väl mest i avsaknad av stämmor/körer jag vräkte på,och så är det faktiskt bara på sista och mest utdragna orden,
jag la delay!
Men era Ord är min lag,vid nästa om-mix ska jag sänka(bara liite B))
Däremot ska jag plocka bort det helt på vissa ställen,men det får nog bli om ett par dagar det,Nu är det Jul,och frugan vill begrännsa
Datortiden. :huh: :D.
Basen ja,det är bara en,har bara såå svårt(fortfarande,efter ett års tid) att bli 'kompis' med mina Monitorer när det kommer till Bas..
Ska skära lite där då!!
Tack för era glada tillrop och än en gång Tack till Hogge,det var precis den 'Rösten' jag hörde i mitt huvud,till denna låt. 

Marruschkka:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.12.2009, 11:12:35 ---Hej hopp rockers.

Ja denna lyssnade jag på för flera veckor sedan,tyckte att det lät bra då - nu låter det ännu bättre  :)
Hogges brutalt slitna pipa sitter som en smäck här,mycke snyggt.Bra inmixat också,i vanliga fall är jag allergisk mot "delayanderi" - i denna låt sitter det kanon.
Hittar inget som direkt stör i mixen,möjligen ligger basen(har du lirat 2 stycken?)och nöter väldigt lågt i registret ibland - det uppstår en pseudo effekt i mina lurar/monitorer.Kolla de lägsta frekvenserna/partierna på basen i låten.Baskaggen låter fett och bra så det är basen som krigar med mina öron..I övrigt så tycker jag att mix/lir sitter som en sportmössa och det rockar fett detta!

Snyggt collab som du kan se som klart Uriah med Hogges hjälp,det blev GRYMT!!

Mike

--- Slut citat ---

Jag har oxå lyssnat på den här tidigare..fick lite Deep Purple-vibbar..och det betyder=kanonbra..och med den här slitna rösten så lyfter det..ännu mer.
Delayet stör inte mej heller.

Skitbra collab, kul :P

/Marre

robblar:
Hogge er konge. Steinbra rock'n roll stemme.
Skulle ønske teksten var et like hakk hvassere, kanskje. Burde iaf være litt variasjon mellom 1. og 2. vers.

Men det låter kanon!!

spacetrucker:
Åålraitt !

Den här e bra, riktig rock. Hogges sång sitter perfekt. Hittar inget att såga på. Gillade "Tanten" som talar i låten.

Angående det du skrev att "Och när nu 'MAHAN' verkar ha försvunnit från Planetens yta " så kan jag väl bara tillägga att han ligger hemma med alla tiders influensa... eller nåt. Han lät inte helt pigg och kry då vi talades vid i går. Hans röst lät i och för sig nog rätt "Rock".... rostig värre. Må han krya på sig.

Så att... God Jul på er alla :D

Space

Dividend:

Trist med låtar som aldrig blir färdiga. Been there...

Det är väl ltie grann som att älta ett problem, det är jävligt intressant, men man kommer aldrig på lösningen ofta. Tycker den här låten är skitbra, och så hogge på psycho-hojtar-sång. Helt underbart...

Har inte hört någon annan version än den i spelaren, nivåer låter. Jag hör t o m vissa ord. Vet inte allt vad som skulle kunna göras bättre.

I mina öron är detta väldigt bra musik, nästan perfekt. Men vad sjutton, inte ens beatles eller beethoven var perfekta...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion