Forum > Färdiga produktioner

Uriah feat. Hogge - TheWrath

<< < (9/16) > >>

zorrow:
Äntligen!!! som Gert skulle uttryckt det. Härligt Uriah! Den här känner jag igen (angry man i en källare i världens ände under stark intoxikation)... :P Hur kan jag ha missat den tidigare här på KR? Mixen e finfin också, väldigt Uriah-ansk ;) Låter nästan live ibland. Snyggt lir, det rockar fett! Bra sånginsats av Hogge, all heder! Nu e den välan färdig?! (Precis när jag skrev det tog låten slut lite för abrupt... fejda ut lite försiktigare?)

bjurte:
Z : Jo den är väl i stort sätt klar! Vill bara sammla in lite åsikter om mixen först.
     Har några småsaker som skall korrigeras först. Vad säger du om basen föresten?? är den för bullrig??
Robblar : Jo visst är väl texten lite beige,jag är så fruktansvärd dålig på sånt :huh:
     Men den är självupplevd och frustrationen är äkta..(Även om det kanske inte är helt enkelt att höra vad det handlar om) ;) Och nu så här 5 år senare är det svårt att få fram samma vrede :lol:
Divid: Hör du ord?? då får tamefn.. dista till det :lol: och nu är det bara lite småputs kvar...YES..
Space : Aj fn.. Det var därför man inte sett till han här på ett par veckor,hoppas han bättrar på sig
       Ska hällsa 'AT&T Tanten' att du gillar'na. :D
Marre : DP! Jo jag tackar!! Hogges röst gjorde mycket för låten ja....  :wub:

hogge:
Tack för alla vänliga ord.. Det värmer verkligen.  :wub:

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR till Er alla!

zorrow:
Nä basen e bra! Du gillar ju lågbas vet jag och här diskantas det inte i onödan vilket jag tycker passar stilen. Basspelet är varierat och bra vilket gör att det definitivt skall höras också! B)

freddy:
Skön rock grabbar! Hogge fixar biffen med, klockrent! ;)

Känns klar enligt mina öron.

merry xmas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion