Forum > Demolåtar
Dividend ft. Marre (sång), Emu (beat) och Kjelle (gitarr) - The Succubi ver2010!
Light Head:
En bra sak, som ingen nämnt. Din rap skapar en märklig sorts grove! På ett skönt sätt, sådär som de som är musikaliska kan göra.
Men en sak som jag inte är så övertygad om är att jag tycker instrumenten spretar väldigt mycket. Det är så många olika genre och klangtyper att jag blir stressad. Vet inte om jag skall lyssna med ett syntöra eller om det är den klassiska slipsen som skall på... Det är nog inte så mycket som behövs för att smida samman alla dessa klanger till en homogen skimmrande massa.
Det är klart syntigt i alla fall, vilket jag gillar!
zorrow:
Det här skulle vara fint som filmmusik tror jag. Sångaren som kommer in då och då ligger lite längt bak i ljudbilden och kunde vässas till. Ljudbilden blir volymmässigt lite slagig, ibland är basen väääldigt tung och mullrande. Jag lyssnade med nöje måste jag ändå säga. Kul harmonier och många roliga ljud (en del lite plastiga som Uriah skrev). Kör hårt! :rolleyes:
Marruschkka:
Tack för go feedback LH, Sorrow,Clemens, Spacetrucker. Jag tokgillar framförallt gitarren här, en mycket duktig gitarrist som jag lyckats lurat hit till kr, Steam-man. Hoppas få höra mer av denne kompetente gitarrist snart.
EMUS sköna slammer kan man inte vara utan på sån här musik..störtskönt beat :P
...och mr Divi står ju för själva musiken. Roligt att vara med här :D
Ja, angående min undanskymda sång, så ska det nog vara lite bakomliggande..rap väntas in här snart, så då blir det nog bra balans här.
/Marre
Dividend:
Uppdaterad!
Ny version... Nivåerna bra?
Vad är dåligt? Vad kan göras bättre?
Tack
Per
Eddi:
Det här är ju bra. Svänger som tusan emellanåt och guran numer perfekt men det är väl inte VG längre va?
Har ett önskemål och det är att din röst får lite mer telefonljud på sig finns väl någon plugg för det - i övrigt inga invändningar. Skönt parti vid 320 förresten.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida