Forum > Demolåtar
Dividend ft. Marre (sång), Emu (beat) och Kjelle (gitarr) - The Succubi ver2010!
Dividend:
LÅTNAMN: The succubi
ARTIST/GRUPP:Dividend & Co
GENRE: Electronica
LÅTLÄNGD: 6:18
KOMPOSITÖR: Dividend (förutom Steaman's gitarrprylar och Emu's beat)
PRODUCENT: Dividend
EV. MEDVERKANDE: Marre (vocals), Dividend (rap), Steamman (guitar), Emulator (beat)
INSPELNINGSÅR:2010
FORMAT: mp3
FINALMIX
THE SUCCUBI
Då mixade jag färdigt (?)den här klassisk-electroniska låten också!
Den blev grym, tycker jag..
Ge oss ris och ros. :) (Finns utrymme för ändringar, men den är rätt krympbetonad)
/Per
Dividend:
Uppdaterad!
Nu bättre disponerat och med kompgura (VG)... Gitarrsolo är på väg från stockholm :D
hogge:
Jag vill så gärna kommentera Dina inlägg Divident, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.. Jag kan inte hitta några ord :(
Men jag ska försöka!
Dina stycken är ju alltid välgjorda, välmixade och MVG-utförda. men jag blir helt "lost" i det.. Det finns massor av fragment, olika stick, b-teman (kanske?), som jag gillar skarpt men för mig blir det förr eller senare en enda röra..
I detta stycket så får jag, inledningsvis, en svartvit Bergman-film för ögonen. En dyster sak. Men sen släpper det och det kommer några härliga dist-riff och lite annat plockgodis och det hela sätter lite fart..
Av allt detta "ord-bajseri" kan man ju tro att jag är komplett dyngrak, men så är det faktiskt, och för ovanlighetens skull, inte.. Jag försökte bara uttrycka precis det jag uplever. Hur korkat det än må vara..
Men återigen.. Om man gillar den här typen av musik, så tror jag att Du verkligen är en succé (för välproducerat & genomtänktär det ju).
SYNTH:
Intressant låt du har fått till gillar när man töjer gränser som du gör! :)
Börjar lugnt för att sedan stegra till ett slags inferno najsigt.
bjurte:
Tilltalande och spännande,gillar verkligen den där "Synthrösten"
Vissa av synthljuden kan låta lite väl 'plastiga' på vissa partier men i det store hela låter det mkt bra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida