Forum > Demolåtar
Dividend ft. Marre (sång), Emu (beat) och Kjelle (gitarr) - The Succubi ver2010!
Dividend:
Uppdaterad!
Ny version, med antydan till ett avskalat parti runt 3:20...
Vad är bra? Vad är dåligt? Vad kan göras bättre?
Tack
Per
spacetrucker:
SKITBRA :wub:... öh
En sak bara jag funderar över, låter det inte lite som om alla andra finns i en stor hall medan Marre stackarn för stå i ett litet skåp? Men det är kanske så du vill ha det.
En annan grej, där vid 275-77 på KR spelaren är det nåt synt-ljud i högra luren som klipper tycker jag :unsure:
Men som sagt, mycket :D :D
Space
Dividend:
Tack space.
Skall kolla reverbet på marre!
Clemens:
Ja..den här gillas..Skön låt som rullar på, tycker du lyckas behålla stämningen rakt igenom låten vilket inte alltid är så lätt..skönt beat och snygga gitarrer..mixen kan jag tycka känns lite "murrig"
en hel del som trängs i de nedre regionerna, kanske lätta upp lite där och försöka öppna upp ljudbilden?. Marres röst får extremt lite plats..men tycker det funkar och faktiskt bidrar! Bra jobbat Marre! :) /C
Dividend:
--- Citat från: Clemens skrivet 04.12.2009, 10:13:58 ---Ja..den här gillas..Skön låt som rullar på, tycker du lyckas behålla stämningen rakt igenom låten vilket inte alltid är så lätt..skönt beat och snygga gitarrer..mixen kan jag tycka känns lite "murrig"
en hel del som trängs i de nedre regionerna, kanske lätta upp lite där och försöka öppna upp ljudbilden?. Marres röst får extremt lite plats..men tycker det funkar och faktiskt bidrar! Bra jobbat Marre! :) /C
--- Slut citat ---
Tack för påpekandet om murrighet C, skall jobba vidare på denna...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida